Skumleste film?

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Innleggav Aphelion » søn 06.11.2005 1:41

Jeg vet hvillken dvd jeg skal plukke frem i morra kveld :D

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav BareTom » søn 06.11.2005 3:39

NickFalk skrev:
BareTom skrev:heh.. Skyt tre skudd på en politibil og den sprenger.... hvor realistisk er ikke det? eller har jeg sitt feil "psycho"?

o_O Eh, hæ?


Hvis jeg ikke husker feil så var det en jakte scene eller.no i Psycho der hovedpersonen skøyt ett par skudd i en bil så sprengte den... Syns ikke det er så realistisk jeg :P
medlem i 226 måneder
 

Innleggav NickFalk » søn 06.11.2005 11:12

Nå er det visserlig 10 år siden jeg så Hitchcocks supergufne Psycho sist, men for meg høres det definitivt ut som om du beskriver en helt annen film! Jaktescene i Psycho? Det meste av handlingen foregår jo på Cæs.. øh, Bates Hotell.

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav PrOpHeAd » søn 06.11.2005 16:49

BareTom skrev:
NickFalk skrev:
BareTom skrev:heh.. Skyt tre skudd på en politibil og den sprenger.... hvor realistisk er ikke det? eller har jeg sitt feil "psycho"?

o_O Eh, hæ?


Hvis jeg ikke husker feil så var det en jakte scene eller.no i Psycho der hovedpersonen skøyt ett par skudd i en bil så sprengte den... Syns ikke det er så realistisk jeg :P


ehhhh det kan være at du har bommet litt her...er du sikker på at du snakker om Hitchcock klassikeren "Psycho"??? Husker ikke alt i den filmen så jeg kan hverken bekrefte/avkrefte den scenen du beskriver, men hvis det stemmer så er det uansett rart at du trekker frem kun dette. "Psycho" er en grøsserklassiker av de få. Kanskje du tenkte på "American Psycho" ?

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Grandars » søn 06.11.2005 16:59

NuSkool skrev:Grudge og The Ring og alle de andre tilsvarende filmer er heller ikke skumle. (Har dessverre ikke fått sett de orginale, kun de amerikaniserte utgavene!)


Og når du tek ein _god_ grøssar og lagar Hollywood Teen-Horror av den, er det ikkje alltid det blir bra. Orginalane er langt bedre!

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav mhjelmer » man 07.11.2005 13:56

House of wax er ikke så veldig skummel, men grotesk er den :-D

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav hansi » tir 08.11.2005 0:59

denne filmen må være den skumleste som noensinne er laget!

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav ArneArts » tir 08.11.2005 1:18

Det er én film som virkelig har skremt meg, og det var eksorsisten. Og når jeg så traileren til the exorsism of emily rose på kino måtte jeg bare lukke øynene. Og jeg er en hårete, skjeggete fyr på over 20.

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav ull » tir 08.11.2005 2:01

hansi skrev:har heller ikke kommet over en film jeg synes er virkelig skummel... elsker skrekkfilmer, men har ikke sett noen som er ordentlig skumle!

leste at flere sa signs: come on! de tåler ikke vann? helt latterlig!


Hehehe, man skvetter ikke mindre med et sluttpoeng som ikke falt i smak. Er like skummel selvom den hadde slutta med at de ikke tålte luft, liksom.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Innleggav shineon » tir 08.11.2005 4:13

Den norske filmen De Dødes Tjern sitter enda i. Nattbading blir ikke det samme etter denne. Den er i svart/hvitt og er en filmatisering av André Bjerkes klassiker. Som forøvrig også er rimelig creapy.
den danske Nattevakten er heller ikke i kimse av altså. Men øverst troner Pompel og Pilt. Liker det ikke den dag i dag. Over 20 år etter at de gikk på barnetv. Lurte på hva skaperne av Pompel og Pilt tenkte på jeg. Må være litt syke i hodet for å kunne servere slikt til barn i primetime sendetid. Er det forresten noen som vet om De Dødes Tjern kommer på DVD snart?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav madsbass » tir 08.11.2005 10:21

'Don't Look Now' (1973) Med Donald Sutherland og Julie Christie skremte vannet av meg da jeg var 14...brrr.....

http://www.imdb.com/title/tt0069995/

I den siste tiden er det kanskje Lars von Trier som har skremt meg mest med 'Riket' I og II.
Brrrr igjen.......

-mb

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav BareTom » tir 08.11.2005 10:41

PrOpHeAd skrev:
BareTom skrev:
NickFalk skrev:
BareTom skrev:heh.. Skyt tre skudd på en politibil og den sprenger.... hvor realistisk er ikke det? eller har jeg sitt feil "psycho"?

o_O Eh, hæ?


Hvis jeg ikke husker feil så var det en jakte scene eller.no i Psycho der hovedpersonen skøyt ett par skudd i en bil så sprengte den... Syns ikke det er så realistisk jeg :P


ehhhh det kan være at du har bommet litt her...er du sikker på at du snakker om Hitchcock klassikeren "Psycho"??? Husker ikke alt i den filmen så jeg kan hverken bekrefte/avkrefte den scenen du beskriver, men hvis det stemmer så er det uansett rart at du trekker frem kun dette. "Psycho" er en grøsserklassiker av de få. Kanskje du tenkte på "American Psycho" ?


Der har vi det... Jeg tenkte på American Psycho...
medlem i 226 måneder
 

Innleggav @ntonio » tir 08.11.2005 10:49

ull skrev:Av en syk grunn satt Shyamalans "Signs" skikkelig støkk i meg. Det var helt jævlig med alien'en som kom i hagen på barnebursdagen. Det er min skumleste opplevelse med skrekkfilm (og jeg har sett mange).


Den er jeg ganske enig i! den satt godt en en stund etter :-!
Ellers så slet jeg litt med motorsagmassakeren, så den på kino med liiiiiitt for høy lyd >:-o

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Skrekkfilmer?

Innleggav aandreazzakaaj » søn 05.02.2012 16:16

Hey..

sitt å leter etter skrekkfilmer .. men har sett så mange nå at jeg ikke vet helt hvordan filmer jeg har sett, noen som har ide'er til filmer ?

thanks :)
medlem i 146 måneder
 

Re: Skumleste film?

Innleggav freddjoh » søn 05.02.2012 17:07

Min favoritt er The Descent. :-!

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Forrige

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]