Skjebnen

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Innleggav hansi » tor 06.01.2005 22:22

TorbX skrev:
h_a_n_s_i skrev:
TorbX skrev:Rull deg en jonas og ro cella ned ;-)



litt merkelig at du skulle si det på den måten, trodde jeg og en kamerat "oppfant" det utrykket

sett halfbaked? med dave chapelle..
der snakker de om billy bong thornton og westley pipes


Jeg aner ikke hvor jeg har "jonas" fra. Finnes jo utallige kosenavn på toppskudd ;)



kjært barn har mange navn eller hva?

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav TwiX » tor 06.01.2005 22:29

Nei nå gir jeg meg.
JEG SNAKKET FAKTISK MED EN SOM HETER JONAS I DAG.
Er det sprøtt eller? Han har også sett på "Vil du bli millionær" og jeg tro jaggu vi har vært i en mørk garasje sammen en gang også. Vi drakk nok ikke cognac men allikevel...
Nå blir jeg redd...

...
medlem i 237 måneder
 

Innleggav TheX » tor 06.01.2005 23:06

It freaks me out! Selv tror jeg ikke på skjebnen, jeg liker ikke at noe har kontroll over meg (vet det, jeg høres litt "neo"nsk ut nå). Men inneblant begynner jeg å lure, husker å ha sett The Truman Show, med Jim Carrey i hovedrollen, hvor hele livet hans er organisert av et tv-firma, uten at han vet det, føler meg litt sånn inneblant!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Bonna » tor 06.01.2005 23:31

Nå blir jeg helt frika! Sjekk ut de to som postet før meg da!
TwiX og TheX! Begge med stor T og stor X! Tilfeldig? Freaking out here!
Og jeg så et program der de snakket om Twix tidligere i dag, og tilfeldigvis var det programmet der twixen var fra texas! TwiX in TheX? Tilfeldig? Scary dette her!
medlem i 245 måneder
 

Innleggav thomasb » tor 06.01.2005 23:46

LOL :lol:

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav TwiX » fre 07.01.2005 0:43

mooohahaHaHAHAHAHAH!!!!!!
medlem i 237 måneder
 

Innleggav G-Mac » fre 07.01.2005 0:57

Dette tar kaka. Dette temaet må være det teiteste jeg har lest her på Mac1, klart skjebnen fins, skjebnen er at alt er bestemt, ikke at samme tingen skal skje unormalt ofte eller hele tiden, eller med korte intervaller. At to like ting skjer etter hverandre er vel ikke så unormalt... :)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav åttitre » fre 07.01.2005 2:50

jeg begynner å bli lei av å oppleve at jeg når jeg ser på klokken er den enten 21:21 eller 21:00 ... altså enten hel eller like tall :p lurer på om det er noe muffens eller bare min hjerne som sjekker klokka og at det stemmer :p
medlem i 240 måneder
 

Innleggav GummiTZ » fre 07.01.2005 10:26

Bonna skrev:Nå blir jeg helt frika! Sjekk ut de to som postet før meg da!
TwiX og TheX! Begge med stor T og stor X! Tilfeldig? Freaking out here!
Og jeg så et program der de snakket om Twix tidligere i dag, og tilfeldigvis var det programmet der twixen var fra texas! TwiX in TheX? Tilfeldig? Scary dette her!


Røyke mindre, sove mer?
medlem i 233 måneder
 

Innleggav netromac » fre 07.01.2005 11:02

Skjebneprat er bare piss (unnskyld språket)! Har diskutert dette ad infinitum i andre sammenhenger, og det er svært sjelden man kommer til noen enighet. Dessuten er dette et sprøsmål man aldri vil kunne få et ja eller nei svar på.
Det som skjer, det skjer, men at noen på forhånd har bestemt hva som skal skje med meg. Nei, det er bare for teit. Hvis jeg nå tar kaffekoppen og tømmer den i PowerBooken, er dette da forutbestemt. Og i såfall ha hvem. Skulle likt å tatt råtta på den jævla idioten ;-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav TheX » fre 07.01.2005 11:52

Bare nevner det, hver gang jeg ser på klokka tilfeldig og på eget initiativ (foreks. ikke når jeg venter på bussen, men når jeg har spilt et par timer og lurer på hva klokka har blitt) så er klokka enten 10.00, 11.00, 12.00 eller lignenede! Jeg er også veldig glad i å våkne i det klokka blir 10.00!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav netromac » fre 07.01.2005 12:05

Pussig! Hver gang jeg ser på klokka er den enten 07:00, 08:25, 11:02 osv. Dvs absolutt intet mønster. Minst like merkelig det. :roll:

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Forrige

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]