1GIG GMAIL BIIATCH!

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Re: Gmail

Innleggav smacmac » lør 11.12.2004 10:49

Tarkus skrev:Jeg syns alle dere som er så ivrige etter å få dere en Gmail-konto – også dere som allerede har fått en konto – burde ta en kikk på disse sidene:

h**p://www.google-watch.org/gmail.html

h**p://www.google-watch.org/

Jeg er ikke spesielt paranoid av meg, men syntes det virker ganske skremmende.


Nr. 1 Interesant, men jeg sender ikke så mye som er så frlig så derfor synes jeg gmail er greit og hvorfor sensurerer du http?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav elros » lør 11.12.2004 13:10

Jeg bruker gmail til alle mailing-lister jeg mottar (3 stk for tiden) fordi da tar det ikke opp plass i min vanlige inbox, og søke mulighetene i gmail er meget bra (til webmail å være) - og spam filteret har foreløpig 100% treffsikkerhet.

Forøvrig synest jeg gmail webmail grensesnittet er meget bra - ihvertfall sett i forhold til slikt som hotmail. Kjapt og praktisk.
medlem i 233 måneder
 

Innleggav netromac » lør 11.12.2004 17:44

Åsmund skrev:
netromac skrev:Vet ikke om du har fått med deg debatten, men det finnes folk på dette forumet som er sykelig opptatt av rettskriving. Bare til informasjon ;-)


:roll:
:roll: :roll:

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav tactus » søn 19.12.2004 19:55

Inflasjons perioden på gmail invites har faktisk gått tilbake. Hvor mange som er tilgjengelig til en hver tid styres faktisk av Google™.. Men jeg slipper spørsmålet likevel.. (bedre å ta det opp her enn i en ny tråd kanskje..) :oops: Noen som har én invite til overs til meg?

tactus [åt] SAFe-mail [dått] net

Takker i advance. :)

[edit] Takker for rask tilbakemelding ifra dere som svarte. gMail konto er nå i boks. Supert! 8)
Sist endret av tactus den søn 19.12.2004 22:23, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav SimonMee » søn 19.12.2004 20:43

.Mac-kontoen min, sier jeg bare.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav DannyBoy » søn 19.12.2004 21:26

tactus skrev:Inflasjons perioden på gmail invites har faktisk gått tilbake. Hvor mange som er tilgjengelig til en hver tid styres faktisk av Google™.. Men jeg slipper spørsmålet likevel.. (bedre å ta det opp her enn i en ny tråd kanskje..) :oops: Noen som har én invite til overs til meg?

tactus [åt] SAFe-mail [dått] net

Takker i advance. :)


Sendt

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav magnus » søn 19.12.2004 23:25

Har hatt gmail siden august nå, men har enda til gode å sende en mal med den.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav annern » søn 19.12.2004 23:53

er det noen som har lyst på gmail så har jeg noen invites tror jeg.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav iTom » man 20.12.2004 0:28

Er det ikke søkefunksjonen som egentlig er det store med G-mail?

Ja, noen av oss foretrekker rettskrivning her inne. :wink:

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav tactus » man 20.12.2004 1:52

Jeg tror det største med gmail er alle "krok-festene" som tredjeparts programmer kan benytte. Dvs. at gmail er rimelig hacker vennlig. Jeg har veldig stor tro på at gmail kan fort bli den nye hotmail av epost tilbyderne (med tanke på utbredelse) i tiden som kommer etter beta stadiet.

Prosessen i kronologisk rekkefølge slik jeg ser det:
1. Innpass og respekt hos hackere og IT-trendye = Mindshare.
2. Tilgjengelighet i almuen = Markedshare.

Apropo skriveleifer og sådanne. Det er nok flere, inkludert meg selv, som har endel ‰ skrivefeil uansett hva man gjør – uten at det er gjort bevisst. Så ikke vær for strenge med hverandre. :)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tir 21.12.2004 1:06

Dama mi har mail på spray.no, og den har ikke skikkelig pop. støtte på mac. Hvis noen har en konto til overs hadde jeg blitt veldig glad hvis noen kunne sendt den til egilaah på online dott no. :o)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav TeSp » tir 21.12.2004 1:24

Gmail har vel ikke pop3 støtte på mac har det vel?

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav admin » tir 21.12.2004 1:30

Hooloovoo skrev:Dama mi har mail på spray.no, og den har ikke skikkelig pop. støtte på mac. Hvis noen har en konto til overs hadde jeg blitt veldig glad hvis noen kunne sendt den til egilaah på online dott no. :o)


Invite er sendt :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav artofdesign » tir 21.12.2004 1:36

Fra gmail sine sider:

Free access to your own stuff
It's your mail. You should be able to choose how and where you read it. Access your mail the way you want to, with free POP access and automatic forwarding. You can even switch to other email services without having to worry about losing access to your messages. Think of it as email portability.

Free POP access
Download your messages. Read them offline. Use your Blackberry or Outlook or just the good ol' web.

Free automatic forwarding
Forward new incoming messages to any email account you specify.

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Munin » tir 21.12.2004 3:09

fikk gmail i dag :lol: den fikk jeg lagt rett inn i mail. det er en fin og enkel bruksanvisning der til de fleste mail programmene der.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]