1GIG GMAIL BIIATCH!

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Innleggav netromac » ons 22.12.2004 18:50

Har også noen invites igjen hvis noen er interessert.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav strawberry » ons 22.12.2004 19:41

Ja, takk! :-) Det var dette med jul da! :-)

Mvh. Strawberry

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav netromac » ons 22.12.2004 20:21

strawberry skrev:Ja, takk! :-) Det var dette med jul da! :-)

Mvh. Strawberry

Sjekk PM postkassa di.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav netromac » ons 22.12.2004 20:30

tactus skrev:[edit] Takker for rask tilbakemelding ifra dere som svarte. gMail konto er nå i boks. Supert! 8)

Oops! Oppdaget plutselig at jeg hadde fått en PM fra deg den 16 (!) des tactus med spørsmål om gmail konto. Det bør seriøst gjøres noe med meldingssystemet her tror jeg. Hva med varsling av nye PM's automatisk f.eks. med pop-up e.l. Glad det ordnet seg for deg til slutt ihvertfall tactus.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav tactus » ons 22.12.2004 20:42

netromac skrev:
tactus skrev:[edit] Takker for rask tilbakemelding ifra dere som svarte. gMail konto er nå i boks. Supert! 8)

Oops! Oppdaget plutselig at jeg hadde fått en PM fra deg den 16 (!) des tactus med spørsmål om gmail konto. Det bør seriøst gjøres noe med meldingssystemet her tror jeg. Hva med varsling av nye PM's automatisk f.eks. med pop-up e.l. Glad det ordnet seg for deg til slutt ihvertfall tactus.

Enig. Epost varsling f.eks. hadde ikke skadet. Ja, jeg fikk gmail til slutt likevel. :)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav hansi » lør 25.12.2004 20:45

jeg har 10stk gmail invites... bare å si ifra på PM hvis noen vil ha (hvis det fortsatt er noen der ute som ennå ikke har)

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Forrige

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]