Leveranse fra TNT

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Leveranse fra TNT

Innleggav kuuuli » tir 23.11.2004 13:14

Dette her må vel bety at pakken nærmer seg? Jeg or ca 14mil fra oslo...

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav netromac » tir 23.11.2004 13:22

Ser ut som du får den i dag ja.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav kuuuli » ons 24.11.2004 0:42

Nå har den plutselig endret seg til dette:
Bilde

Betyr dette at jeg ikke får den i nær fremtid alikevel?
Det var 20 dager siden jeg betillte i går, og jeg begynner å gå lei at apple flyr den frem og tilbake mellom taiwan, luxenburg og nederland! Jeg vil ha den til norge jeg!

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav EinarJ » ons 24.11.2004 1:22

Prøv å bruke den andre tracking greia, har ikke linken her, men noen på mac1 burde da ha det. Najs browser btw :D

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav GummiTZ » ons 24.11.2004 1:39

TNT-trackingen du bruker er helt fin. Apple har sin egen variant (se link i shipment-mailen), men apple sin mangler ofte noen entry's. Alt tyder på at du får den i morgen (torsdag), eller senest fredag. Det går lynkjapt så snart den er plukka opp fra Eindhoven...

EDIT: Sorry, går litt i surr her. Du bør få den i dag, onsdag, og senest i morgen, torsdag... :)
medlem i 233 måneder
 

Innleggav gordito » ons 24.11.2004 2:25

Betyr dette at jeg ikke får den i nær fremtid alikevel?
Det var 20 dager siden jeg betillte i går, og jeg begynner å gå lei at apple flyr den frem og tilbake mellom taiwan, luxenburg og nederland! Jeg vil ha den til norge jeg!


30 dager her.. Holder på å dø ;)
Men det går fort fra nederland. Det tok 2 dager fra der som du til den er på døren er nå for en kamerat (Bergen). Min er nå i Helsingborg av alle steder, men den til min kamerat gikk fra Nederland til:
Dag1: Belgia (Liege er i Belgia sant?)
Dag2: Norge, Bergen

Så torsdag vil jeg nok tippe, håper selv å få den i morgen, skjønt jeg tviler...
medlem i 234 måneder
 

Innleggav kuuuli » ons 24.11.2004 8:32

zpeidar skrev:Najs browser btw :D


Den er ikke bare najs! den er RASK! også finnes den nesten til alle platformer ! :D

Men tilbake til topic da: Takk for svar! Da satser jeg å få den i løpet av uka! Jeg får den hjem og jeg bor på hybel. Derfor hadde det vært fint å få den før helga slik at jeg får tatt den med, eller så tar det på en måte enda en uke før jeg får den..

Når du mener "den andre trackinggreia, mener du apecode da? Der står det bare final destination, og på apple sin tracking står det departed from luxenburg! Men den kommer vel da den kommer..

ps!
se når den ble plukka opp i eindhoven da!! nesten 1337 det..!

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Alias » ons 24.11.2004 11:47

Ser du er Operabruker, med standard skin:
ta en titt på dette, min favoritt:
Dimmed skin (O7.5 icons)
http://my.opera.com/_1511/skins
medlem i 233 måneder
 

Innleggav kuuuli » ons 24.11.2004 12:18

Skal se på det når jeg kommer hjem. er på skolen nå. Men jeg likser da standard skin bra jeg.. Har egentlig aldri tenkt på å skinne opera..

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron