Pb 12" på Dinside.no

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Pb 12" på Dinside.no

Innleggav TwiX » man 22.11.2004 22:28

Dinside har i dag en bra test av en Powerbook 12".
http://www.dinside.no/data/maskinvare/

Tidligere i dag var den på forsiden av dataseksjonen men nå er den gjemt ned i data/maskinvare. Merkelig.
medlem i 237 måneder
 

Innleggav admin » man 22.11.2004 23:21

Irriterer meg gul og grønn over at vi ikke får tak i noen Apple maskiner til testing. Har vært i kontakt med Apple, gjennom Scribona, og svaret var dessverre ikke slik som ventet.

De ser rett og slett ikke ut til å være interessert i å låne ut maskiner til testing til oss, derimot til DinSide går det greit? De mener kanskje de preker for menigheten ved å låne til oss :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav hansi » man 22.11.2004 23:50

"og ikke mindre enn tre høyttalere."....hvor er den tredje?



jeg låner gjerne ut min 12"ibook, selv om det er den eneste maskina jeg har som er verdt å bruke (de andre jeg har er pc'er)

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav hansi » man 22.11.2004 23:53

Dessuten har Powerbooken FireWire 400, imponerende god lyd gjennom en tredje mellomtonehøyttaler (de sitter på baksiden, slik at lyden faktisk blir reflektert av selve skjermen!). Og så har den langt på vei det beste tastaturet som finnes i bærbare




glem det

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Innleggav sniffer » tir 23.11.2004 2:18

Den tredje er ganske godt skjult. Har bare sett at den finnes på bilder der maskinen er skrudd ifra hverandre. Men tester du lyden vedsiden av en iBook, hører du at pb har mye mere mellom-tone. :)

God artikkel forøvrig. Har ikke hørt noen snakke så varmt om vinkelen på skjermen før men. Apple bruker som alle andre forskjellige produsenter til de samme komponentene etter hva de har for hånden, så det kan jo ligge der.

(Er selvsagt som artikkelforfatteren også fornøyd med denne maskinen.)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]