Treg sending fra Shanghai?

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Treg sending fra Shanghai?

Innleggav magnussandg » man 08.11.2004 1:04

Nå har iMacen min ligget i shanghai siden 30 oktober og jeg begynner å lure. Har prøvd å spore den via apecode, og der står det at den har fått "bestilt billett" til flyet den skal med, hvis dere skjønner altså ;)... Men det er den 4. november det kom opp på sporinga, tar det virkelig så lang tid!?
medlem i 218 måneder
 

Re: Treg sending fra Shanghai?

Innleggav gordito » man 08.11.2004 22:36

magnussandg skrev:Nå har iMacen min ligget i shanghai siden 30 oktober og jeg begynner å lure. Har prøvd å spore den via apecode, og der står det at den har fått "bestilt billett" til flyet den skal med, hvis dere skjønner altså ;)... Men det er den 4. november det kom opp på sporinga, tar det virkelig så lang tid!?


Da reiser din iMac sammen med min iBook og iPod ;) Den har vært i shanghai på "flight booked" siden den 4. Vet ikke hva det er, men begynner å bli utålmodig.
medlem i 234 måneder
 

Re: Treg sending fra Shanghai?

Innleggav magnussandg » man 08.11.2004 22:44

gordito skrev:
magnussandg skrev:Nå har iMacen min ligget i shanghai siden 30 oktober og jeg begynner å lure. Har prøvd å spore den via apecode, og der står det at den har fått "bestilt billett" til flyet den skal med, hvis dere skjønner altså ;)... Men det er den 4. november det kom opp på sporinga, tar det virkelig så lang tid!?


Da reiser din iMac sammen med min iBook og iPod ;) Den har vært i shanghai på "flight booked" siden den 4. Vet ikke hva det er, men begynner å bli utålmodig.


YESS!!! Kanskje de får sitte ilag :)

:) Nå står det Departed Direct!!! Da er den på vei :) :) :) :)
medlem i 218 måneder
 

Re: Treg sending fra Shanghai?

Innleggav gordito » man 08.11.2004 22:57

Hey, da stakk din pakke fra min, det var ikke snillt ;)
Min ligger fortsatt i Shanghai, eller rettelse: iPoden er i Shanghai, iBooken er på Taiwan. Bestillte den 23. oktober.
medlem i 234 måneder
 

Innleggav gordito » tir 09.11.2004 15:41

Den ene pakken står fortsatt på flight booked, hva skjer? Og den andre er "on hold due to customs" :(
Det tar sin tid. Nå har det tatt 17 dager og den er fortsatt i Kina.
Greier snart ikke vente mer ;)
medlem i 234 måneder
 

Innleggav Otsego » tir 09.11.2004 16:07

kinesiske myndigheter vil først se hvor pen iBook'en din er :P

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav gordito » tir 09.11.2004 16:19

Hehe, bare de greier å gi den fra seg igjen, så er jeg fornøyd ;)
medlem i 234 måneder
 

Innleggav magnussandg » tir 09.11.2004 17:12

Hehe :P

Nå er den iallfall i europa. Det står at "Truck arrived at final destination"... Det betyr vel at TNT tar over snart?
medlem i 218 måneder
 

Innleggav releazme » tir 09.11.2004 19:09

min ibook har ligger også og venter i taiwan...vært der i en uke nå og ventet på at flyet skal gå. Er fryktelig lei av å gå og sjekke apecode ørten ganger om dagen!
Dessuten virker det ikke så lovende for min del når gorditos ibook fortsatt er i taiwan selv om han bestilte den 23. oktober...kanskje jeg også må vente så lenge :cry:

Jeg vil leke med ibooken min nå!!
medlem i 233 måneder
 

Innleggav admin » tir 09.11.2004 19:42

iBooken min er også fortsatt i Taiwan... flight booked.. videre kommer den ikke. Bestilte 30 oktober. Har ligget på flight booked siden 4. november.

Raska på Apple :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav admin » tir 09.11.2004 20:07

Et lite tips :

På Apecode - trykk på nummeret til pakken så blir du sendt videre til TNT og da får du faktisk se hvor pakken din er.

Nå står min i Eidhoven, som er i nederland. Da bør den være her om et par dager med andre ord.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav releazme » tir 09.11.2004 20:12

takk for tipset!!!

har prøvd det før, men da kom det bare opp en feilmelding.

sjekket nå og min maskin er i eindhoven sammen med din. regner med at de tar følge hjem til norge da...:)

det eneste som er kjipt er at jeg må vente et par ekstra dager fordi fatter må sende den ned til københavn hvor jeg bor nå. men den som venter på noe godt...

Har både school hymn bæreveske og ram liggende så nå er det bar ibooken som mangler...
medlem i 233 måneder
 

Innleggav gordito » ons 10.11.2004 19:35

Fortsatt ikke sendt, veldig merkelig, hva kan være grunnen? Begynner å gå på veggene av utålmodighet ;)
medlem i 234 måneder
 

Innleggav admin » ons 10.11.2004 19:38

Har fått min iBook idag.. kom på døren klokken 1600. Gikk kun 1 dag fra den ankom i Eindhoven til den dukket opp på døren.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav magnussandg » ons 10.11.2004 20:09

Hey Admin, kan ikke du skrive ned all dataen om reisen til din pakke fra TNT så jeg får se ca. hvor lang tid det tar? Er så spent :)
medlem i 218 måneder
 

Neste

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]