Anbefaling til magasin + barnespel

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Innleggav smacmac » man 11.10.2004 14:58

Mjo. MacUser er kanskje av det bedre, men å si at Officeline er det vil jeg ikke si, men jeg leser det gjerne alikavel. Rett ogf slett fordi det er interesant. Men jeg liker blant annet artiklene om spam (ikke hvordan stoppe det, men hva det kommer av og hvem som kan stoppe det (ms med fler).

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Croquer » man 29.11.2004 11:30

Ettersom dollarkursen stadig faller blir det jo mer aktuelt å abonnere på amerikanske mac-blader. Og det er vel heller ikke moms og toll på blader og bøker, vel? Jeg vurderer å abonnere på MacAddict - de tar 58 USD for 12 nr med 12 cd'er. Det blir jo bare 30 kroner for et nr, og Narvesen tar 134 kroner for samme bladet!! Er jo helt uhørt... På nettsiden til MacAddict skriver de "International: 12 issues and 12 CDs for only $58.00 (U.S. funds only)". Hva menes med "U.S. funds only", kan man ikke betale med et norsk visa-kort?? 8O
Noen som har erfaring med å abonnere på amerikanske blader?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Croquer » man 29.11.2004 23:57

Croquer skrev:Ettersom dollarkursen stadig faller blir det jo mer aktuelt å abonnere på amerikanske mac-blader. Og det er vel heller ikke moms og toll på blader og bøker, vel? Jeg vurderer å abonnere på MacAddict - de tar 58 USD for 12 nr med 12 cd'er. Det blir jo bare 30 kroner for et nr, og Narvesen tar 134 kroner for samme bladet!! Er jo helt uhørt... På nettsiden til MacAddict skriver de "International: 12 issues and 12 CDs for only $58.00 (U.S. funds only)". Hva menes med "U.S. funds only", kan man ikke betale med et norsk visa-kort?? 8O
Noen som har erfaring med å abonnere på amerikanske blader?

Det var ikke noen respons her i dag tidlig, er det noen av dere på "kveldsskiftet" som vet mer? :)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Harley78 » tir 30.11.2004 1:28

Jeg abonnerer på flere amerikanske blader, Hot Rod Bikes bl.a :)

Det går som en drøm, jeg betaler i allefall med Visa og bladene kommer i posten.
Noen blader har internasjonale utgaver som de sender ut, andre sender det amerikanske .

Prisene og tilbudene gjelder ikke alltid europeiske lesere, så send dem en mail, hvis du er usikker. Amerikanere svarer gjerne på spørsmål hvis de kan tjene en krone :) På nettstedene til de ulikebladene finner du en overseas subscription price, som ligger på en 1/2 NARV

Uansett er det penger å spare og du får dem vanligvis før Narvesen.

EDIT: Us funds only går som regel på dette med sjekker som amerikanerne bruker i stor utstrekning ennå.... og på penger i posten som også fungerer helt fint. Jeg posta 30 $ første gang jeg bestillte på grunn av andre regler i 80 årene :)

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Forrige

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron