Flytting suger!

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Flytting er:

Stemmeperioden gikk ut tor 12.08.2004 13:28

Det beste i hele verden!
0
Ingen stemmer
Kjempegøy!
1
17%
Passe gøy!
0
Ingen stemmer
Gøy
2
33%
Helt ok
1
17%
ok
0
Ingen stemmer
Kjedelig
0
Ingen stemmer
Utrolig kjipt
1
17%
Verden mest forhatte aktivitet
1
17%
 
Antall stemmer : 6

Flytting suger!

Innleggav Thor » tor 05.08.2004 13:28

Etter mange år i Trondheim, har jeg bestemt meg for å flytte til Tønsberg for å begynne på Høyskolen i Vestfold. Der skal jeg studere Marinteknisk Drift, og jeg gleder meg noe helt utrolig til å komme i gang. Men, den jobben det er å flytte alle sine einedeler fra ett sted til et annet, undervurderer jeg hver gang. Jeg har akkurat startet pakkingen, og har allerede kastet en hel søppelsekk med gamle klær og papirer. Alle CDene mine fikk akkurat plass i en diger koffert, men jeg klarer nesten ikke å løfte den. Flaks for meg at det er hjul på den. Er det flere enn meg som hater å flytte? Dette er min 5 flytting, og jeg kan trygt si at jeg ikke liker det.

P.S.
Et lurt triks når man skal flytte er å pakke alt som er mykt i søppelsekker. Så tar bruker man en støvsuger til å suge all luften ut av sekken, lukker åpningen med en strips, og vips, ferdig vakumpakket. Tar halve plassen av en sekk med luft i. :D

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav sniffer » tor 05.08.2004 14:25

Har flyttet alt for mange ganger. En ting er sikkert, man venner seg aldri til det. :|

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tir 24.08.2004 18:01

Går påbygningsåret på Arbeiderbevegelsens Folkehøgskole på Ringsaker nå, og der har vi masse praksis i avis. Resutatet er at jeg bor halve året på skolen, og halve hjemme. Det er ihvertfall slitsomt - jeg må ta med masse ting oppover og nedover med noen ukers mellomrom, og mangler ting uansett hvor jeg befinner meg...

Klarte å legge igjen strømadapteret til PowerBooken sist jeg var nedover, med det resultat at jeg har en splitter ny powerbook uten strøm... 10 dager til jeg kan leke med den igjen... 8O

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav OlaE » tir 24.08.2004 21:16

supert tips Thor! Den skal jeg prøve neste gang jeg flytter :) Burde nesten blitt postet i tips & triks ;)

Selv har jeg flyttet bare 4 ganger, men det er et slit hver gang, jeg tror alltid at jeg har mindre enn jeg egentlig har. Med det resultat at det tar så møkka lang tid å pakke ned alt sammen :)
medlem i 239 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]