Internettkafe oversikt!

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Internettkafe oversikt!

Innleggav Åsmund » tor 15.07.2004 4:56

Har du vært på en internettkafé, eller vet du om en eller flere. Sleng inn en adresse og gjerne en beskrivelse av stedet, så vet vi hvor vi kan surfe når vi er på reise!

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Åsmund » tor 15.07.2004 4:57

Jeg vet om en internettkafé i bussterminalen i Oslo sentrum. Den ligger rett ovenfor rulletrappen på høyre side når du går fra bussterminalen mot Oslo Sentralstasjon (innendørs gågate).

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Edzilla » fre 16.07.2004 15:11

Grønland T-Bane
medlem i 238 måneder
 

Innleggav sniffer » fre 16.07.2004 17:11

Tror frelsesarmeén driver en i Kirkenes.

Visst jeg skal på nett bruker jeg helst lappen på en av hot-spottene som finnes rundt omkring. En gratis offentlig på 2mb, og 2 private (åpne) er det jeg vet om her. Den ene private har nesten én kilometer i diameter. Skjønner ikke hvilke sendere de bruker, men jeg fant faktisk én lokal spott for det samme nettverket 2 km unna.

I tromsø er jeg ikke så godt kjent med alle hot-spottene. (Har ikke testet)

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav olovholm » fre 16.07.2004 17:38

Det er en internettkafee i 2. egt på sentralbanestasjonen, du går under den når du går til Østbanehallen. Noen her som vet om noen gode, raske hotspots i Oslo? Så greit å kunne være online mens man henger rundt i byen og venter på ett eller annet..
medlem i 220 måneder
 

Innleggav admin » fre 16.07.2004 17:54

Peppes Pizza har gratis WLAN på en god del av deres filiaker. Gratis innebærer gratis så fremt du spiser/drikker noe.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav DJ-Immortal » man 19.07.2004 15:59

olovholm skrev:Noen her som vet om noen gode, raske hotspots i Oslo? Så greit å kunne være online mens man henger rundt i byen og venter på ett eller annet..


Statsministerens kontor :lol:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/07/19/403384.html

Jon
medlem i 246 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]