Europa, here I come! :)

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Europa, here I come! :)

Innleggav Jon » tir 06.04.2004 0:29

Tenkte jeg skulle poste en goodbye melding siden jeg mest sannsynlig ikke kommer til å være aktiv her på forumet de neste 20 dagene. For da drar jeg på interrail. Blir gøy!

Skal dra Praha --> Paris ---> Berlin (pluss diverse småland/småsteder innimellom).

Er flere her på forumet som skal dra.. jeg skal dra med Ivar, så kommer hooloovoo og joiner resten i paris. Så vet dere det. :D

Ha en fin påske! :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tir 06.04.2004 1:57

Jepp, gleder meg til Frankrike - nam. Takk for seg! :o)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav GNU » tir 06.04.2004 3:43

Kan anbefale Bauhaus-museet i Berlin, og Musée d´Orsay i Paris.
Ha en fin tur! 8)
medlem i 245 måneder
 

Innleggav supah » tir 06.04.2004 13:11

Yay, Sonysenteret i berlin :)

God tur
medlem i 245 måneder
 

Innleggav SimonMee » fre 09.04.2004 14:11

Ja, god tur! :)

Jeg var på "road-trip" til Overhalla forleden. Der var det kjipt. Stoppet på Shell og kjøpte meg Cola og drops.

Så, lykke til i Paris, du Overhalla-mann.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » fre 09.04.2004 18:55

Hey, var du i Overhalla? Kult! :o) Hvis det bare var Shell på sletta du så av Overhalla skjønner jeg godt du ble skuffa... Du skulle sendt en mail, så hadde du fått guiding!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav admin » lør 17.04.2004 2:50

Anngående roadtrip/interrail så dra jeg til spania/portugal til sommeren.. 3 uker.. sprenger det flere bomber i spania blir det nok roadtrip i steden for interrail ;)

God tur jon og resten av gjengen!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tor 22.04.2004 20:47

admin skrev:Anngående roadtrip/interrail så dra jeg til spania/portugal til sommeren.. 3 uker.. sprenger det flere bomber i spania blir det nok roadtrip i steden for interrail ;)

God tur jon og resten av gjengen!


Tilbake fra Frankrike nå. Godt å være hjemme. Franskmenn virker generelt arrogante, selv om det finnes en del utrolig hyggelige unntak. Normandie var veldig mye billigere enn Paris, og i tillegg til at det er vakkert der, var folk også hyggelige. (Med unntak av hotell/hostell-folk, som i frankrike ser ut til å bestå av menneskehatere. ;o)

Gled deg til Spania, vanvittig god mat der. Og er du overhodet kunstinteressert er Guggenheim i Bilbao et must. Bygningen og kunsten er et minne for livet.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav admin » fre 21.05.2004 0:15

Har sett Guggenheim før, og jeg er helt enig. Fantastisk!

Har vært i Barcelona før også, men skal prøve å få med meg Picasso og Miro museet denne gangen. Stranden og uteliv skal jeg nok også få testet.

Kanskje det blir noen flotte reisebrev fra deres admin? :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » ons 28.07.2004 13:33

Phu! Kom tilbake fra skotland for vel en uke siden - godt å være hjemme igjen...

Jeg og to kompiser gikk fra vestkysten til østkysten - en løype kjent som "The Southern Upland Way". Vi brukte 13 dager, med 3 mil om dagen. Mere klarte vi ikke for vi hadde med så utrolig mye unødvendig i sekkene våre.. argh... Sov for det meste i telt, men hadde også noen netter på Bed&Breakfasts vi passerte... Så masse fantastisk natur, og møtte mange tannløse saubønder som sa ting vi ikke forsto. Anbefales på det varmeste!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Thor » ons 28.07.2004 14:59

Hooloovoo skrev:Phu! Kom tilbake fra skotland for vel en uke siden - godt å være hjemme igjen...

Jeg og to kompiser gikk fra vestkysten til østkysten - en løype kjent som "The Southern Upland Way". Vi brukte 13 dager, med 3 mil om dagen. Mere klarte vi ikke for vi hadde med så utrolig mye unødvendig i sekkene våre.. argh... Sov for det meste i telt, men hadde også noen netter på Bed&Breakfasts vi passerte... Så masse fantastisk natur, og møtte mange tannløse saubønder som sa ting vi ikke forsto. Anbefales på det varmeste!


Høres ut som en fantastisk bra tur! Har alltid hatt lyst til å dra til Skottland, og jeg kan ikke akkurat si at ditt lille reisebrev gjorde noe for å minke den. 3 mil om dagen er jo en veldig akseptabel distanse. Bra innsats! :D

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav Hooloovoo » tir 24.08.2004 17:28

Thor skrev:Høres ut som en fantastisk bra tur! Har alltid hatt lyst til å dra til Skottland, og jeg kan ikke akkurat si at ditt lille reisebrev gjorde noe for å minke den. 3 mil om dagen er jo en veldig akseptabel distanse. Bra innsats! :D


Skotland _Må_ oppleves av alle som liker Braveheart og/eller Whisky. Ikke bare Edinburgh, men landsbygda er kjempeflott, og fjellheimen ubeskrivelig. Fottur er fint, man kan legge det opp som man vil, får opplevd naturen mye bedre, og møter hyggelige tannløse bønder som sier ting du ikke skjønner. :)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]