Godt Nyttår!

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Godt Nyttår!

Innleggav Hooloovoo » tor 01.01.2004 2:32

Et nytt år er i vente, med mange nye overaskelser, nye album, nye mac-ting, nye nyheter og nytt nytt.

Av ting som har kommet det siste året er er G5 det dominerende, men om folk har andre ting de føler fortjener oppmerksomhet er dette riktig tråd!

På musikksiden synes jeg Dark Tranquillity fortjener mer ros enn noen annen for sitt fantastiske album "Damage Done". Dette er noe av det beste jeg har hørt siden Master of Puppets. Uten tvil.

G4 iBooker synes jeg også var fornuftig. Det samme gjelder trådløst tastatur og mus, selv om dette egentlig burde ha vært inkludert på den stilrene iMacen...

Jeg vil også feire sparebørsa mi som inneholdt 10.000 istedet for de 10 kronene jeg trodde den hadde. Jeg er nå en rik og holden mann som kan kjøpe seg en iBook hvis han vil. Men det blir nok en iMac til høsten istedet...


Godt nyttår, folkens! :o)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav simen » fre 02.01.2004 19:08

Årets plate er som alltid Van Halen II fra 1979. Fortsatt godt nytt år :D

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav GNU » man 05.01.2004 4:55

Jeg satser på at kara i Cupertino snekrer sammen en G5 Powerbook i løpet av året.
Begynner å bli småfysen på en bærbar.

Når det gjelder norsk musikk, synes jeg folk som f.eks Windir og nylig avgåtte Immortal, bør få mer oppmerksomhet. Biosphere, med sin drømmende, visuelle og eksentriske elektronika, fortjener også å innta sin rettmessige plass i enhver musikkelskers samling.
medlem i 244 måneder
 


Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron