Hvilket tilbehør smaker best på Pizza?

Prat om alt som ikke har med i1 sine hovedemner å gjøre. Generell snikksnakk!

Innleggav Bonna » tir 16.12.2003 2:40

Syntes grandis er imponerende jeg. Funka som mat når en er sulten, og funker som fastfood når man ikke gidder å lage seg noe FET middag og heller vil se på film. Big One er selvfølgelig bedre, men er man enten student eller som meg sivilarbeider som har brukt opp all lønna på å kjøpe mac så blir det grandis! ;)
Takk Stabburet for grandis!
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Erl1d » ons 17.12.2003 16:26

Har en enkel regel når det skal kjøpes pizza: Mest mulig kjøtt og minst mulig grøntfôr. :D
 

Innleggav andemann » ons 17.12.2003 16:49

Nå som vi nermer oss restesesong er det vel på tide å eksperimentere litt.. Hva med ribbepizza eller pizza med pinnekjøtt.


Andreas

Brukerens avatar
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Slacker » tor 18.12.2003 0:04

Bonna skrev:Sivilarbeider som har brukt opp all lønna på å kjøpe mac så blir det grandis! ;)
Takk Stabburet for grandis!


Sivilarbeider? Hvor? Ålesund/Sunnmøre? Jeg er i så fall din hovedtillitsvalgt!

Er dette tilfeldig eller bruker alle militærnektere mac. Det må være et bevise på at alle som bruker mac er bedre mennesker, som tenker over sin valg og ikke lar seg føye etter fler tallet :)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav sniffer » tor 18.12.2003 17:33

Kult! Ble ferdig i siviltjeneste i begynnelsen av Mars for snart ett år siden nå. Aldri mere Hustad. Wohahahaha!! :twisted: :lol: 8)

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav magnus » lør 20.12.2003 2:04

Så mye tilbehør som overhodet mulig mase sterkt tilbehør også slik som chilli osv. man må ha masevis av tilbehør
medlem i 244 måneder
 

Forrige

Returner til Snikksnakk



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere