Støtt Mac1

Problemer med Mac1? Si fra her

Innleggav Nikoraisan » man 11.07.2005 1:22

jeg tror nok de har innsett at mac1.no er en grunn til at mange tvilere går over til mac. de skjønner nok at mac1.no er en indirekte inntektskilde, så det at de låner ut utstyr blir jeg ikke så overrasket over. er det noe som skulle overrasket meg når det gjelder at de låner ut utstyr er vel det at det faktisk finnes de som gjør det.

er ganske jovialt av dem, da. men sånn som "vi" (mac1.no) holder på skulle vel siden fått den donert av apple som takk.

mener nå jeg.
Sist endret av Nikoraisan den ons 07.09.2005 12:11, endret 1 gang

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav CreeVal » man 11.07.2005 4:15

Jeg syns nå det er supert at Apple vil låne bort en Xserve, jeg mener... De er jo ikke billige :P

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Søkeresultater

Innleggav Moldarin » tir 02.08.2005 20:42

Mac1.no har nå rykket opp på 2. plass hos Yahoo! (opp tre plasser) og på 5. plass hos Google (opp en plass).

La merke til det her om dagen... ;)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Innleggav LuiGi » ons 07.09.2005 0:14

admin skrev:Annenhver uke er nok best ja..

Skal ta en titt på litt "newsletter" systemer og se hva vi kan komme opp med.


Hvorfor ikke sette opp slikat brukerne kan hake av i sin profil om du vil ha nyheter tilsent på mail?
så blir di lei av mail fra mac1.no, så er det bare å slå av funksjonen i sin brukerprofil..
eller?

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav iZappa » ons 07.09.2005 0:29

Hvordan ble det med Paypal kontoen.

Visakortet verker etter å bidra ;)

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Gjest » ons 07.09.2005 9:49

iZappa skrev:Hvordan ble det med Paypal kontoen.

Visakortet verker etter å bidra ;)

Kjøp noe fra en av disse partnerene så får du noe tilbake for pengene dine også. ;)
 

Innleggav Gjest » ons 07.09.2005 10:27

Selv om jeg vil støtte Mac1 med en 100 lapp nå og da, betyr ikke det at jeg vil bruke over 3000kr på mpx for at 100 lappen skal komme fram (3% av kjøpesummen er det ikke?).

Nei. Få bort fordyrende mellomledd. Blir sikkert ikke donasjoner over 70000, så da er dere ikke revisorpliktige heller.
 

Innleggav Nikoraisan » ons 07.09.2005 12:10

jeg stemmer for at det settes opp en paypal-konto. må finnes en bedre måte å betale for support, enn å måtte kjøpe masse stash. om enkeltpersoner som bare vil ha penga klarer å sette opp en, burde dere ha full rett til å gjøre det.

en gang kan den paypal-kontoen KANSKJE være det som redder siden ut av den lille knipa.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Wolfgang » fre 30.09.2005 23:12

Hva ble det til med den PayPal knappen egentlig?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Mac4me » fre 30.09.2005 23:23

NoSanity skrev:jeg stemmer for at det settes opp en paypal-konto. må finnes en bedre måte å betale for support, enn å måtte kjøpe masse stash. om enkeltpersoner som bare vil ha penga klarer å sette opp en, burde dere ha full rett til å gjøre det.

en gang kan den paypal-kontoen KANSKJE være det som redder siden ut av den lille knipa.


Det støtter jeg!

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Innleggav G-Mac » fre 30.09.2005 23:23

Folk bør bli mer oppmerksom på at hvis de kjøper produkter fra Apple, bør man kjøpe gjennom denne linken http://clk.tradedoubler.com/click?p=11612&a=854773&g=0&epi=NOApple&url=http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore Du kommer til vanlige applestore i Norge, men det du kjøper får Mac1 en liten prosent av...
Eller tok jeg helt feil?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav Wolfgang » fre 30.09.2005 23:28

G-Mac skrev:Folk bør bli mer oppmerksom på at hvis de kjøper produkter fra Apple, bør man kjøpe gjennom denne linken http://clk.tradedoubler.com/click?p=11612&a=854773&g=0&epi=NOApple&url=http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nostore Du kommer til vanlige applestore i Norge, men det du kjøper får Mac1 en liten prosent av...
Eller tok jeg helt feil?


Det stemmer nok det, men det hadde vert fint å kunne gi Mac1 et par hundrelapper direkte, uten å måtte kjøpe seg en PowerBook for flere tusenkroner.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav jp_tix » lør 01.10.2005 0:30

Jeg har byttet ut alle linker til Apple Store i bokmerkene mine med denne linken som går via Mac1. Føler meg veldig lur. Nå kan jeg ikke glemme det neste gang jeg handler!

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav G-Mac » søn 09.10.2005 17:40

jp_tix skrev:Jeg har byttet ut alle linker til Apple Store i bokmerkene mine med denne linken som går via Mac1. Føler meg veldig lur. Nå kan jeg ikke glemme det neste gang jeg handler!


God idé... Vi burde oppfore alle som handler på Applestore til å gjøre det samme...

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Forrige

Returner til Mac1



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron