av Stereo Mac » tir 05.07.2011 11:38
Kjøpte mac i fjor og ble litt problemer med den.
For det første ble det en lang strek med pixel feil på skjermen.
Sendte den inn til Eplehuset og ble fikset etter tre dager, med fortløpende sms om hva de gjorde og når den var ferdig. Skjerm byttet gratis.
Hadde problemer lenge med at Macen hang seg. Leste mye om det på nettet og tok kopier av alle crash loggene.
Sendte inn til Eplehuset og de byttet hovedkort gratis.
Mulig dette er det som er standard service, MEN er ikke slik man opplever det andre steder. Da må man argumentere opp og ned, samtidig som man må vente i flere uker når den endelig blir sendt inn til service.
Det som er genialt, utover det normale er nettopp at de har denne sms tjenesten. Tror vi som kunder tåler å vente ganske lenge. Problemet er når vi ikke hører noen ting. Forstår ikke at ALLE som driver med service har et slikt system.
Takk til Eplehuset i smalgangen for FANTASTISK service.