Batteri iPhone 6s Plus

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Batteri iPhone 6s Plus

Innleggav Undrende » tir 23.07.2019 19:24

Hei

Min iPhone 6s Plus har fungert så og si knirkefritt siden jeg kjøpte den i 2015. Eneste minus har vært den stadig synkende batterikapasiteten. Derfor valgte jeg å bytte batteri hos Eplehuset i august 2018. Nå opplever jeg imidlertid at batteriytelsen nok en gang er elendig, det vil si at jeg må lade telefonen to ganger per døgn. Det er utrolig irriterende å bestandig måtte ha lader og powerbank tilgjengelig.

I løpet av natten kan batteriprosenten synke 20-30 % til tross for at alarmfunksjonen er eneste app i bruk. Jeg har redusert skjermens lysstyrke og lukker apper som ikke er i bruk. Autolås aktiveres etter 20 sek. Er det noe annet jeg kan gjøre for å forlenge batteriets brukstid? Eller kan jeg ikke forvente at levetiden til et erstatningsbatteri er mer enn 10 måneder? (Under "innstillinger" står det at maksimal kapasitet er 93 %.)

På forhånd takk for alle tilbakemeldinger.
medlem i 153 måneder
 

Re: Batteri iPhone 6s Plus

Innleggav stabx » ons 31.07.2019 22:23

Står jo en ganske fullstendig liste over hva som bruker strøm inne på innstillinger, med mindre noe stikker seg ut der som mistenkelig er det nok ikke så mye som kan gjøres. På min Xs Max synes jeg Mail bruker unødvendig mye strøm, så jeg har skrudd av push. Skrur også av det meste av stedstjenester og har på symbol som viser hvis noe bruker posisjonen min. Det å lukke appene som ikke brukes har aldri hatt en påvirkning på mitt batteri, heller motsatt da appene bruker lenger tid på å åpnes.
medlem i 178 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]