Se bilder fra iCloud

Se bilder fra iCloud

Innleggav romeling » søn 20.08.2017 11:37

Hei. Jeg har store mengder bilder lagret på Google Drive, Dropbox, Box og iCloud. På Google Drive, Dropbox og Box kan jeg enkelt sveipe fra bilde til bilde. Dette får jeg ikke til på iCloud, jeg må først lukke et bilde og så åpne neste. Dette virker håpløst tungvint. Er det noe jeg gjør feil, eller er iCloud virkelig så krøkkete konstruert...?
medlem i 204 måneder
 

Re: Se bilder fra iCloud

Innleggav gormnass » tir 19.09.2017 8:45

Du skal ikke "lagre" bildene dine i "iCloud Drive". Denne er ikke optimalisert for lagring av media.
Mulig dette blir bedre i kommende iOS 11, med den nye Files-app. Da skal en også ha mulighet til å "browse" Dropbox/GoogleDrive fra Files app

Prøv heller å legge dem i "Bilder" (appen) på din iPhone/iPad/Mac. Du får da tilgang til dem fra alle dine enheter som er logget på med samme apple-id. Dette gjelder også AppleTV og feks en Windows PC hvor du logger deg på http://www.icloud.com med din Apple-id (samme som de andre enhetene er logget på med).
Du kan også overføre alle dine bilder fra Google Drive og Dropbox til Bilder (Photos) i iOS/MacOS om du vil.

mvh Gorm

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 


Returner til iPad



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere