Iphone 7

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Iphone 7

Innleggav DADDY » ons 07.09.2016 22:10

Kult, 11-lapper for tlf.

Noen som fikk med seg forskjellene på de 2 sorte?

Gleder meg.

+

Hvis Mobilgurudirektøren kom med insideinfo blir vi happy.

:-* :-* :-*

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav wa393 » ons 07.09.2016 22:26

yep

gagatsvart(glossy) farge har glass utenpå over sin aluminium body. lett å få ripene på. bør brukes med deksel

ren svart farge er svart farge aluminium som iphone 6/6s.

Telenor, telia og Apple sine nettsidene tar forhåndsbestillinger fra fredag 09.sep kl. 09.01 :-D :-D
telenor og telia har ikke prisene klare "som vanlig". Hos apple.no så har du alle prisene.

det blir vel første gang i historien at ny iphone slipper her i landet vårt på verdenslanseringen 8-) nemlig 16.september. gleder meg 8-) 8-)

jeg skal bestille svart iPhone 7 plus 128gb!
medlem i 198 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav DADDY » ons 07.09.2016 22:58

wa393 skrev:jeg skal bestille svart iPhone 7 plus 128gb!


+2, dvs. jeg tar en sort. Kona vil nok ha noe mer femi. :-P

Prisene kommer nok, blir bare p bestille fra flere og bruke den første som kommer.

Synes prisen er ganske høy nå.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav Frenk » ons 07.09.2016 23:18

Jeg oppgraderer hvert andre år, og i år er det min tur :) usikker på om jeg velger glossy eller vanlig sort
medlem i 194 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav svano » tor 08.09.2016 9:01

wa393 skrev:yep

gagatsvart(glossy) farge har glass utenpå over sin aluminium body. lett å få ripene på. bør brukes med deksel



Det er ikke glass over alu, men Apple advarer mot at den riper lett. Bruk den til den evt. ser stygg ut og så pakk den inn i et deksel om det ser bedre ut enn en slitt telefon mener jeg. Jeg ser ikke noe poeng i å skjule telefonen i et stygt deksel for å holde den fin for evt. salg. Hvorfor skal neste eier ha gleden av en fin finish? ;)

Prismessig er vel vanlig 7 på nivå med 6S. På en måte billigere siden minstse utgave på 32GB faktisk er til å leve med (16 før til samme pris var ikke det). Plus husker jeg ikke hva lå på, men med to kamera gikk sikkert prisen litt opp?

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav bzzlink » tor 08.09.2016 9:51

Tror faktisk jeg hopper over denne. Bare hoppet over 2 ganger før, 3G og 5S.

Jeg skulle ønske jeg kunne kjøpe Plus, for det frister med bedre kamera, men Plus er for meg en tohåndstelefon, og må kunne bruke telefonen med 1 hånd. Hadde 6 plus i 4 mnd. men måtte resignere og selge den.

Kommer til å bruke pengene på en Apple Watch og trådløse hodetelefoner isteden :bitchin:
medlem i 192 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav thoomaas » tor 08.09.2016 15:49

Noen som har erfaring med forhåndsbestilling fra apple.no? Hvor lang leveringstid hadde dere fra bestilling til dere mottok telefonen?

Er litt i tvil hvor jeg skal bestille fra :)


Mvh
Thomas
medlem i 173 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav TheWinMedi » tor 08.09.2016 17:30

Jeg har bare gode erfaringer med Apple.no. Veldig god Service, da man forholder seg til Apple, man kan også levere inn tlf hos Eplehuset. Forhåndsbestilte iPhone 6s ifjor, var rask levering. De fleste andre butikker hadde ikke fått den ikke på lager.
medlem i 152 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav thoomaas » tor 08.09.2016 18:52

Hørtes bra ut :) Tenkte jeg skulle forhåndsbestille iphone 7 i morgen, så var litt i tvil hvor jeg skulle bestille fra. Men tror jeg velger Apple.no!

Snakket med Eplehuset, de var tvilsom på om de ville få inn telefonene fysisk i butikk i første omgang. De sa lagrene vil ble prioritert(nettbutikken), så vil butikkene få når det blir overskudd av telefoner på lagrene.
medlem i 173 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav mortengutt » tor 08.09.2016 21:52

Når legges den ut for salg på apple.no - noen som vet? Midnatt, kl.01 (pga engelsk tid?) eller kl.09 imorgen? Vet det har vært gjort litt ulikt før så greit å vite så man slippe sitte seint oppe hvis det ikke er vits.
medlem i 222 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav Chiang Mai 1963 » tor 08.09.2016 22:38

wa393 skrev:ren svart farge er svart farge aluminium som iphone 6/6s.


Å kalle 6/s svart er å ta litt hardt i syns jeg. Mer grå enn svart. Den nye blir nok helt svart, selv om den neppe kommer til å se like svart ut som den glossy varianten.

Siden jeg hoppa over forrige generasjon skal jeg selvfølgelig ha rosa. 8-) 8-)

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav DADDY » tor 08.09.2016 23:19

@mortengutt, 09:01 ble vel sagt.

+

Noen med oversikt over priser hos mobilleveranørene?

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav wa393 » tor 08.09.2016 23:33

Chiang Mai 1963 skrev:
wa393 skrev:ren svart farge er svart farge aluminium som iphone 6/6s.


Å kalle 6/s svart er å ta litt hardt i syns jeg. Mer grå enn svart. Den nye blir nok helt svart, selv om den neppe kommer til å se like svart ut som den glossy varianten.

Siden jeg hoppa over forrige generasjon skal jeg selvfølgelig ha rosa. 8-) 8-)



Her er det jeg egentlig mente: den nye svart farge iphone 7 er helt likt bygd nemlig med aluminum som iphone 6/6s.
medlem i 198 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav BigZ » fre 09.09.2016 8:11

Hvor kjøper dere iPhone 7?
Jeg kjøpte med bindingsrabatt i fjor. (1900,- i rabatt for 64gb 6s plus på Telia)
Litt mindre rabatt der i år. (1500,- i rabatt for 128Gb 7s, og for abo med 6gb, 399,- i mnd)
Noen tips til de beste dealene?
medlem i 196 måneder
 

Re: Iphone 7

Innleggav Sundseth » fre 09.09.2016 8:39

Jeg kjøper hos Telia. Har vært kunde hos Telia (NetCom) siden jeg fikk min første iPhone og er fornøyd med dem, så jeg har ikke noe imot bindingstiden :-)
(128GB svart med Smart Pluss 6GB)
medlem i 161 måneder
 

Neste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere