Slette bildestrøm på iPhone?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Slette bildestrøm på iPhone?

Innleggav iRoger » fre 03.07.2015 10:57

iPhone laster opp bilder tatt med telefon til iPhoto når den er på wifi - helt topp. Men hvordan slette bildestrømmen på iPhone etter at bildene er overført? Tar opp mye plass, og trenger de strengt tatt kun i iPhoto..

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Slette bildestrøm på iPhone?

Innleggav HEFJELLS » fre 03.07.2015 23:38

Nå skal ikke eg påberope meg å være noen ekspert, men mener du ikke kan slette bildene fra iPhonen på en enkel måte. Etter en kjapp test er den eneste måten å slette bilder fra bildestrømmen følgende. Markere alle bildene ved å trykke på dem og deretter trykke på søpplespannet. Mener å huske at bildene i bildestrømmen blir slettet derfra etter 30 dager.
Du sletter ikke bildene fra mac/pcen din og bildene som sletter seg automatisk fra bildestrømmen er på mac/pcen din.
Eg har gjort det på denne måten: Slått av bildestrømmen og kobler til iPhonen til Bilder med kabel. Dette er det sammme for iPhoto. Man kan velge om Bilder/iPhoto skal åpne automatisk ved tilkobling med kabel. De nye bildene dukker opp og når man har importert dem kommer det opp en lapp som spør om man vil slette bildene fra tlfen. Eg svarer ja.
Deretter kan man se over og slette/redigere dem som man vil og legge dem i mapper. Da kan man legge dem tilbake på tlfen via iTunes og kabel.Fordelen er at man kan velge hvilke bilder/mapper man vil ha på tlfen og alle mindre heldige bilder er fjernet/er igjen på mac/pcen. Litt tungvint kanskje, men eg synes det funker helt fint.
medlem i 163 måneder
 

Re: Slette bildestrøm på iPhone?

Innleggav Soft » søn 05.07.2015 10:02

permanent sletting av bilde strøm biler:
logg in på iCloud.com
gå til bilder
merk første bilde, skroll ned til siste bildet, hold nede shift eller alt eller hva som lar deg velge alle bilder.
så trykker du på søppelkassa :-), borte.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]