App: sporing tidsbruk, ulike tidslinjer samtidig

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

App: sporing tidsbruk, ulike tidslinjer samtidig

Innleggav sverremac » man 25.05.2015 16:01

Jeg trenger en app som sporer tiden jeg bruker til forskjellige oppgaver. Og som gir et overblikk ved slutten av dagen/uka.

Og jeg trenger at appen gir meg varsler når det er tid for å ta en pause. En del apper har kun sporing av tid som mål.
 
Men jeg trenger også å spore forskjellige oppgaver samtidig. For eksempel hvis jeg studerer med lydbok på ørene samtidig som jeg gjør husarbeid. Da er det gjerne ulike tidslinjer, f.eks. jeg jobber på kjøkkenet, hører på lydbok, stopper å høre, men jobber videre.
 
Det siste er det vanskeligste å finne. Det er en jungel av apper der ute. Denne typen apper koster litt. Og det er ikke lett å få et godt inntrykk før appen er kjøpt, inkl. oppgradering som de fleste trenger for å fungere skikkelig.
 
Derfor lurer jeg på om noen har noen erfaringer de ønsker å dele. :)
 
Takk!
 
sverremac

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: App: sporing tidsbruk, ulike tidslinjer samtidig

Innleggav ch_knapp » man 25.05.2015 17:28

Hva ønsker du å oppnå med den? Er det for timeføring, eller bevisstgjøring av tidsbruk?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: App: sporing tidsbruk, ulike tidslinjer samtidig

Innleggav sverremac » man 25.05.2015 17:32

ch_knapp skrev:Hva ønsker du å oppnå med den? Er det for timeføring, eller bevisstgjøring av tidsbruk?


Tidsbruk, ch_knapp, men det er uansett de tre funksjonene nevnt overfor som jeg spesifikt er ute etter.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]