Hvordan allikevel bruke apper på jailbreaket enhet

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Hvordan allikevel bruke apper på jailbreaket enhet

Innleggav Svupp » ons 13.05.2015 18:25

Appen til skandiabanken er klar for oppdatering, men det står i beskrivelsen at den ikke lengre vil virke på enheter som er jailbreaket. I vinter var det TV2 sumo jeg oppdaget ikke virker med jailbreak. Dette vil kanskje skje med flere og flere apper nå etter hvert.

Finnes det noen tweaks som allikevel lar meg bruke appene, som på en måte skjuler at telefonen er jailbreaket?

Jeg har ikke oppdatert skandiabank-appen, og kommer vel ikke å bruke nåværende fungerende versjon en stund, fordi jeg er så alt for glad i mulighetene jailbreak gir meg. Men kanskje jeg må innse at jeg snart må gi slipp på jailbreak. Da kan jeg nesten likeså godt gi slipp på iphone og ios :-)
medlem i 150 måneder
 

Re: Hvordan allikevel bruke apper på jailbreaket enhet

Innleggav MacBain » man 22.06.2015 15:16

Jeg valgte heller ikke å oppdatere og i dag sluttet appen å fungere, fikk beskjed om at telefonen var jailbreaket.
Installerte tsProtector 8 og nå funker det :).
medlem i 164 måneder
 

Re: Hvordan allikevel bruke apper på jailbreaket enhet

Innleggav Svupp » man 22.06.2015 19:03

Ja, i det var det "slutt" her i gården også, dessverre. En løsning er å åpne banken i nettleseren og bruke bank-id på mobil, men det blir mer tungvindt, selv om sidene ser akkurat lik ut som i appen.

Jeg søkte i cydia men fant ikke "tsProtector 8". Fant bare noe som het tsProtector P, og som ser ut til å være noe for å blokkere apper fra appstore.

Hvor finner du tsProtector 8, og hvordan brukes denne? Kan denne brukes på eldre iOS? Selv har jeg bare iOS 7.04 fordi jeg aldri rakk å finne jailbreak til iOS 8, før det var for sent..
medlem i 150 måneder
 

Re: Hvordan allikevel bruke apper på jailbreaket enhet

Innleggav badboyrulz » tir 23.06.2015 14:06

Installer cydia source
http://typ0s2d10.appspot.com/repo

og søk igjen :)

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Hvordan allikevel bruke apper på jailbreaket enhet

Innleggav Svupp » tir 23.06.2015 16:22

ok, fant den, men den krever ios 8 eller senere. Jeg har bare ios 7.0.4.
medlem i 150 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]