iPhone 6 sluttet å fungere

Diskuter alt omkring Apples iPhone

iPhone 6 sluttet å fungere

Innleggav javohl » tir 31.03.2015 9:38

Fikk min iPhone 6 knust og bøyd for en stund tilbake. Fikk et firma til bytte framskjerm, samt bytte rammen bak, men telefonen fungerer fremdeles ikke.

I starten hang den seg opp og slet med å åpne apper etter 8-10 timer oppetid. Det kunne være vanskelig å få slått den av å på (av knappen ville bare ikke virke). Nå for tiden lar den seg lade når den er fullt utladet, den kommer på, men på et tidspunkt blir det bare svart skjerm og jeg får overhode ingen kontakt med den igjen før den er tom for batteri igjen og jeg starter å lade. Ved et tilfelle rett etter jeg fikk den tilbake fra reperasjon slo den seg bare direkte av, men den viste først bare en helt blå skjerm.

Noen som har clue om hva som kan være gale?
medlem i 182 måneder
 

Re: iPhone 6 sluttet å fungere

Innleggav a_man » tir 07.04.2015 15:25

Var det en autorisert forhandler/reparatør? Hvis ja, dra tilbake og reparer den på nytt. Du har jo garanti på produktet i 2 år.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: iPhone 6 sluttet å fungere

Innleggav isah » ons 08.04.2015 9:55

Når du har fått mobilen knust og bøyd, er du da sikker på at bare framskjerm og rammen som ble berørt? Når jeg hører at en mobil er knust, vil jeg anta at komponentene i mobilen også kan være skadet.
Tror du vil ha større sjans for å få en fungerende mobil ved å kjøpe en ny enn å reparere denne.
medlem i 177 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron