Trådløs kommunikasjon med Smart TV ??

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Trådløs kommunikasjon med Smart TV ??

Innleggav Morten.h7 » tir 03.02.2015 18:02

Iphone 5S og mitt smartTV (Samsung 55" UHD LED Smart TV UE50HU6905) er knyttet til samme trådløse ruter.(wi-fi). Jeg får ikke disse til å kommunisere med hverandre, f.eks. slik at bilder fra IPhone kan vises på TV. Jeg vet at dette kan gjøres med kabel, men ønsker å gjøre det via wi-fi. Vi har ingen problemer med å kommunisere trådløst mellom en Samsung smarttelefon (Core+) og TVen. Hvordan får vi til det samme med Iphone og SamsungTVen?
medlem i 116 måneder
 

Re: Trådløs kommunikasjon med Smart TV ??

Innleggav jerry.c.bush » tir 03.02.2015 18:22

Det spørs om du ikke må forsøke finne en app på app store for å få dette gjort. Mener det skal være en app til dette der. Tror det heter Samsung Smart View eller noe sånt.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Trådløs kommunikasjon med Smart TV ??

Innleggav Morten.h7 » ons 18.02.2015 17:33

Fant den appen, men den fungerer ikke. Og i kommentarene til appen har en rekke brukere beskrevet samme problem: Den kobler ned så snart den får forbindelse med SmartTVen. Andre som har gode ideer?
medlem i 116 måneder
 

Re: Trådløs kommunikasjon med Smart TV ??

Innleggav RC2 » søn 22.02.2015 11:11

Usikker på om samsung og Apple så lett kan kommunisere med hverandre. Selv bruker jeg Apple tv til slikt

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Trådløs kommunikasjon med Smart TV ??

Innleggav Hellandsjø » man 23.03.2015 23:41

Hei, du kan gi appen imediashare et forsøk. Har hørt om problemer angående trådløst mot wifi, men det gjelder jo ikke hos deg. Det eneste du trenger er å pare enhetene.
medlem i 164 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]