Tomtom

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Tomtom

Innleggav oscarthegreat » fre 10.10.2014 15:22

Hei, er det noen som har erfaring med tomtom på iphone? Min tomtom er død , har bestilt iphone6 og tenker på å ha tomtom på den. Har bestilt brodit bilholder til iphone6. Lurer på om det er greit med tomtom når skjermen står?
medlem i 158 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav Dykkeren » fre 10.10.2014 15:55

Har brukt TomTom som navigasjonsmiddel (iphone 4 og 5) litt frem og tilbake de siste årene fungere helt fint, synes den er best stående. Har faktisk bedre erfaring med Navigon sin app.
medlem i 206 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav oscarthegreat » fre 10.10.2014 16:02

Hvis jeg kjøper appen, kan jeg da bruke navigasjonen på alle enheter på familie deling?
medlem i 158 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav s.b.h » fre 10.10.2014 18:15

Det skal vel gå greit. Jeg har den på 4 enheter.
medlem i 185 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav vikingbear » fre 10.10.2014 22:46

TomTom til ipHone fungerer aldeles strålende. Har brukt den både i Europa og USA uten noen problemer.
Vær obs på at du er nødt til å ha en bilholder/ lader, den trekker veldig mye strøm.
medlem i 176 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav oscarthegreat » fre 10.10.2014 23:04

:-) ok. Har bestilt brodit iphone 6 bilholder med strøm.
medlem i 158 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav bzzlink » lør 11.10.2014 12:17

OT, men hvor bestilte du brodit holderen fra?
medlem i 193 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav DADDY » søn 19.10.2014 11:32

Låner tråden litt.

Hva med ipad mini stående?

Er først og fremst ute etter lydsignal hvis jeg kjører over hastigheten der jeg er, samt fotobokser.

Vil noen fortelle litt om den funksjonen?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav tabbis » søn 19.10.2014 13:55

Lydsignal hvis du kjører over tillatt hastighet, synes jeg fungerer dårlig. Kartene er for lite oppdatert i forhold til fartsgrenser.
Fotoboksere derimot fungerer meget bra.
medlem i 160 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav DADDY » søn 19.10.2014 15:05

OK, litt som på den vanlige box-utgaven altså.

Hvordan vises hastigheten? Stort og godt synlig eller?

Gi gjerne beskjed om noen vet om bedre løsninger - det er piping når det går for fort som er viktig for meg. :-D

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Tomtom

Innleggav bruiseprestine » søn 19.10.2014 19:57

Kan anbefale waze hvis du vil prøve noe nytt, gratis og i stor grad brukerstyrt med kontinuerlige liveoppdateringer av kart fra andre brukere både aktivt og passivt, finner alternative ruter hvis det er hindringer på din rute (kø, ulykker, veiarbeid, etc) uten at du behøver å foreta deg noe i appen. Har brukt denne i to år nå, hovedsakelig Østlandet men også litt London og New York. :) har tidligere brukt navigon og tomtom, begge på iphone. Waze er nå det som gjelder for meg :)

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]