Spamfilter på iPhone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Spamfilter på iPhone

Innleggav Tom Dooley » fre 25.07.2014 16:45

Hei!

Jeg har online.no mail, og den gir meg ikke mulighet til å lage nok "regler" for å blokkere mail fra enkelte avsendere. Noe som betyr at jeg må gjøre det på mail appen på iPhone. Noen som vet hvordan jeg gjør det? Er på utkikk etter den funksjonen som heter "regler" i mac mail.

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Spamfilter på iPhone

Innleggav bzzlink » lør 26.07.2014 0:25

Det du egentlig trenger er en ny mailleverandør.

Telenor ønsker at færrest mulig skal bruke deres mailtjeneste, de har derfor ikke oppdatert den de siste 15 årene.

For meg er epostadressen en såpass viktig kommunikasjonskanal at jeg betaler for eget domene og noen til å håndtere det for meg og ta backup. Koster ca. en tusenlapp i året. Da vet jeg at jeg aldri trenger å bytte epostadresse. bruker Google Apps til å kjøre mailserver, kontakthåndtering og kalender.

Dersom det ikke er verdt pengene for deg ville jeg vurdert og opprette en gmail adresse. Sett opp videresending av online eposten dit. Du kan sette opp i gmail innstillinger at svar du sender skal se ut som de kommer fra online adressen.

Gmail er god på regler, og effektiv mot spam. Nedsiden er som med alle gratisprodukter at robotene til Google leser eposten din og selger deg ting.
medlem i 193 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]