kjøpe bilig utstyr til iphone

kjøpe bilig utstyr til iphone

Innleggav robin1993 » lør 02.11.2013 14:04

hei jeg vet at det er/kan være farlig med bilige ladere til iphone fra kina som er uorginal , men hvordan er det med "3.5mm Plug In-ear øreplugger med mikrofon og volumkontroll for iPhone4/4S og annet " er det farlig å bruke til iphone 5 ? håper ikke det for har kjøpt 2 stk til 80 kr stykke men svar erlig
medlem i 146 måneder
 

Re: kjøpe bilig utstyr til iphone

Innleggav Chiang Mai 1963 » lør 02.11.2013 17:23

De er nok ikke farlig å bruke, men du kommer nok fort til å oppdage at hverken lyd eller kvalitet er noe å glede seg over... Mikrofonen på sønnens DX-headset sluttet å virke etter ca ti minutter.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: kjøpe bilig utstyr til iphone

Innleggav stille » lør 02.11.2013 22:04

Jeg bruker en billig lader fra Biltema til min iphone, ikke noe feil som har skjedd/skjer. Funker bra :) Med ørepluggene er det litt mer det går på. Personlig synes jeg at lyden på de som er inkludert i boksen suger :P Og da er det greit å kunne velge noe bedre. Men om man går motsatt vei og velger noe billige øreplugger er det den personens valg, og lydkvaliteten kan være dårligere rett og slett. Opp til deg.
medlem i 147 måneder
 

Re: kjøpe bilig utstyr til iphone

Innleggav robin1993 » søn 03.11.2013 0:42

fra biltema er godkjent og ikke kjøpt fra kinesisk billig butikk
medlem i 146 måneder
 

Re: kjøpe bilig utstyr til iphone

Innleggav Chiang Mai 1963 » søn 03.11.2013 12:17

Det er da ganske stor forskjell på en kabel som skal levere strøm (og datatrafikk mellom enheter) og headset for lyd.

Når det er sagt, så har jeg kjøpt EN uoriginal lightning-kabel på en bensinstasjon, rett og slett fordi den var lengre enn originalene. Ikke var den spesielt billig heller. Men det tok ikke mange dagene bruk før ledning og kontakt på den sida lightningkontakten var gikk i stykker.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]