Min kjære Ipad er blitt rød ??

Min kjære Ipad er blitt rød ??

Innleggav Brebjo » tor 26.04.2012 20:57

Hele skjermen har fått et rødt skjær over seg, og jeg har ingen anelse hvorfor, det kommer på alt vi foretar oss :-[ :-[
Ipad er versjon I, ca. 2 år gammel :-P

Vi har prøvd å slå den helt av, men til ingen nytte, den bare ble slik :-!

Noen som har noen gode råd ??
medlem i 171 måneder
 

Re: Min kjære Ipad er blitt rød ??

Innleggav tpaq » fre 27.04.2012 9:49

Rådet blir vel å oppgradere til en "New ipad" da blir dere lykkelig igjen :-)

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Min kjære Ipad er blitt rød ??

Innleggav Benno » fre 27.04.2012 12:46

Jeg hadde samme problem. Rødskjære kom og gikk og vistes ikke på 'screen print'

Leverte den på eplehuset i Oslo og fikk ny etter 3 dager.
medlem i 169 måneder
 

Re: Min kjære Ipad er blitt rød ??

Innleggav maarthe4 » søn 03.06.2012 0:49

Til andre, som må oppleve det samme og som ikke har garanti o.l:

Løsningen er dette:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WmK2Id4X84

Dette skjedde med meg i dag. Jeg ble naturligvis LIVREDD, da min ikke er dekket av garanti lenger. En iPad koster liksom en del, og når slikt uventet skjer er det kjedelig å eventuelt bruke penger på en ny.

I hvert fall. Jeg så denne filmen, etter å ha vært veldig frustrert en stund, og bestemte meg for å prøve. Det fungerte over all forventning! Tre- fire bank med en sko, og den var helt fin igjen. Men for all del: vær VELDIG forsiktig, og jeg anbefaler nok dere å prøve med noe litt mykere enn en hammer i første omgang!

Det skal også nevnes at dette kun skjer etter at du har mistet den i bakken/ at den har fått et hardt støt eller lignende. Så det er et lite hint til å være litt mer forsiktig med den, fra nå av ;)
medlem i 142 måneder
 

Re: Min kjære Ipad er blitt rød ??

Innleggav Helgenen2 » søn 03.06.2012 13:44

Brebjo skrev:Hele skjermen har fått et rødt skjær over seg, og jeg har ingen anelse hvorfor, det kommer på alt vi foretar oss :-[ :-[


dersom den ikke har fallt i bakken, vært utsatt for fukt etc. så er det en soleklar garantisak, og du har kjøpsloven i ryggen. få den inn på verksted.
medlem i 167 måneder
 

Re: Min kjære Ipad er blitt rød ??

Innleggav NinaMerete » ons 22.05.2013 17:01

Videoen funket kjempebra, anbefales virkelig for ett sånt problem. Neida det er ingen fare ved å bruke hammer. Jeg selv var skeptisk til dette, men jeg måtte prøve. 2-3 forsiktige slag så var den helt i orden.
medlem i 131 måneder
 

Re: Min kjære Ipad er blitt rød ??

Innleggav Ann42 » fre 26.06.2015 14:22

Videoen virket! Var skeptisk, men vi forsøkte å banke forsiktig med hammer - og det virket faktisk! Nå er den som før :-)
medlem i 106 måneder
 


Returner til iPad



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]