Gi meg noe svar!!
Men det jeg lurer på er hva slags simkort følger med ipad'en? Har aldri tenkt over det og ikke sjekket det heller. Visste ikke at den hadde simkort i seg engang, så det skal jeg sjekke ut snart når jeg kommer hjem. Men betyr det at man kan bruke dette simkortet (antar det er AT&T simkort) for å aktivere iphone'en min som er stuck i emergency call modus?pp44 Wrote:En venninne av meg er i USA for tiden, og hun har vært innom ganske mange Apple stores for å sjekke ut iPad nå. Alle har vært utsolgt for WIFI modellen, men 3G modellen er inne.
Hvordan blir det å kjøpe 3G modellen og bruke den her i Norge? Går det an å sette inn, feks netcom simkort (mini) og bruke det her? Hun vennina mi sa at 3G modellen var låst til AT&T, hvordan blir det? Hva kan hun gjøre??
eeeeeeeeeeeeeeee,......lyst på iPad NÅ!Gi meg noe svar!!
Har ordnet med mobilt bredbånd tvilling fra Netcom slik at jeg har fri bruk av data (iPhone + Ipad 3G) gjennom mitt iConnect abbonement til telefonen
Går helt fint å sette inn microsim fra norske leverandører!person@ljesus Wrote:Følger ikke med noe simkort, dette da den ikke er låst opp mot noen operatør. Kjøpte min i Paris, smalt inn microsimmen og, vips, online på 3G:-)

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest