Nå som både Telenor og Netcom har bekreftet at iPhone 4 blir å finne i Norge fredag den 30. juli, så gjenstår det bare å faktisk få en telefon i hånda.
Lanseringene i de andre landene som så langt har fått iPhone 4 har vært en prøvelse for de som ikke liker å stå i kø og det er lite trolig at det blir noe annerledes i Norge.
Den 30. juli lander iPhone 4 i Norge og skal du sikre deg en telefon må du utvilsomt være tidlig ute. Det er lite trolig at det er et stort antall telefoner som kommer til Norge og med tanke på at ventelistene i England fortsatt er mer enn 4 uker lange skal det nok en god porsjon flaks eller utholdenhet til for å få en iPhone 4 på lanseringsdatoen.
I London begynte de ivrigste å stille seg i kø flere dager før lanseringen, men da var det verdenslanseringen og de mest ivrige nordmennene har nok allerede skaffet seg telefonen fra Apple.
Skal du få deg en iPhone 4 bør du stå opp tidlig og stille deg i kø i en av butikkene som selger telefonen. Hvis den blir lagt ut for salg på nettet, vil det som tidligere trolig være svært vanskelig å komme gjennom med nettbestillinger. Den sikreste måten å skaffe seg en telefon er å stå i kø.
Var senest inne idag og fikk bekreftelse på at telefonen blir satt av til meg med en gang den kommer inn .. Men ja, skal være der når det åpner uansett.. Må ha den MED EN GANG
Priser er samme i butikk og nettbutikk?
Vil alle Spaceworld, Elkjøp butikker osv få inn et antall telefoner på lanseringsdatoen?
Vil telefonen være tilgjengelig for salg med en gang buttikken åpner, eller senere på dagen?
Jeg har snakket med Spaceworld Hamar, og de sa at de ville være tilgjengelig ved åpning av butikk. Hvordan det er andre steder vetr jeg ikke.
Har du sett priser på nettbutikk? Isåfall; Hvilke? -Takk
Tror ikke jeg kommer til å gidde å stå i noe kø eller noe lignende. Betyr det at jeg ikke får skaffet telefonen før lenge etter lansering i Norge? .....