)
(er litt bortskjemt med presisjonen man oppnår på yr.no vettu)Kashmar Wrote:Med unntak av noe underlig gesture for å slette steder (hadde det ikke vært enklere med en EDIT-knapp i øvre venstre hjørne?) så er dette programmet førsteklasses.
Har dere planer om å utvide med andre data som f.eks. detaljert 24-timers varsel og meteogram?
Svalbard Wrote:Godt jobba, men jeg får ikke opp mine to viktigste steder Svea og Longyearbyen på Svalbard. Begge to ligger på YR.no
Vet ikke hvordan dere velger steder, men regner med at det ikke er etter Netcom-metoden for de kan heller ikke levere til Svalbard fordi de bare leverer til norske adresser ...
Ellers ser nWeather veldig bra ut og den har allerede byttet plass med den vanlige værappen
jerik Wrote:Er det en god forklaring på hvorfor det bare er 2147 steder man kan søke frem?
(mye vil ha mer..)
Bra program, når valgmulighetene blir flere(er litt bortskjemt med presisjonen man oppnår på yr.no vettu)

demure Wrote:hm.. På værappen til iPhone vises det nå striregn over Trondheim, noe jeg kan bekrefte ved å se ut vinduet. I yr.appen vises det derimot sol med en liten hvit sky forran.. Er den egentlig mer presis?

jerik Wrote:Er det en god forklaring på hvorfor det bare er 2147 steder man kan søke frem?

Men eg savner langtidsvarsel, er det noke som kunne vert med i neste versjon?Returner til iPhone programvare
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest