Jeg har en mappe på pcen hvor jeg har lastet ned en og en sang i ca 10 år... Og når jeg legger inn en av disse på telefonen så står det på tagen til sangen at den er på det eller det albumet og da lager telefonen/Itunes et eget album kun for den sangen. Dersom jeg har lastet ned hele album der tagen er lik så legger den alt i samme mappe. Men når det er kun en og en sang så blir det litt feil å lage eget album til den. Håper det var bedre forklart...
Høyre klikker og går inn på egenskaper, så ser du at den er registret på albumet ett eller annet.
Så på telefonen så har den lastet ned cover art og laget et album.
Med kun en sang i...
Shaman1981 Wrote:Ok, men blir jo litt jobb med 10.000 sanger da men...
Dette er nå mulig i iTunes 7.6!!mourinho2008 Wrote:Har nå flere ganger forsøkt å kopiere over musikk fra tunes til iphone med iphone koblet til pc.
Itunes får kontakt med telefonen, og eget iphone ikon kommer opp inne i itunes men når jeg feks prøver å dra en sang over fra biblioteket får jeg bare opp "stoppskilt-tegner" ved sangen jeg prøver å dra over når den er over iphone ikonet i margen til venstre..
Noen som har noen forslag?
håper noen som har peiling så de kan hjelpe meg:)Brukere som leser i dette forumet: Even1969 og 8 gjester