Problemer med Meldinger etter iOS9

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav espen007 » fre 25.09.2015 13:12

Legger merke til at det dukker feltet der man skriver meldinger blir grått etter at en melding er sendt, med 0:00 i hvit skrift til høyre. Det er da ikke mulig å skrive noe i feltet. Ikke så superkritisk, da dette forsvinner om man fjerner Meldinger fra minne og starter på nytt. Noen andre som har erfart dette? Er det en løsning på dette problemet?
medlem i 184 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav jerry.c.bush » fre 25.09.2015 20:58

Oppdatert til iOS 9.0.1? Da tror jeg denne feilen skal forsvinne.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav tuna » søn 27.09.2015 18:38

Har noen også merket litt hakk i animasjonen etter man drar opp varslingsvinduet? Appikonene hopper opp litt på skrå...
medlem i 192 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav Ingar Pedersen » tor 01.10.2015 20:06

Får ikke frem bider som jeg får tilsendt på sms,,,ser bare teksten :-(
medlem i 169 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav espen007 » man 05.10.2015 10:41

Har oppdatert til 9.02, og feilen er der fortsatt (grått felt over input feltet i Meldinger og det er ikke mulig å legge noe inn). Tar ikke mange sekunder å drepe prosessen og åpne Meldinger igjen, men det er irriterende.

Jeg er frekk nok til å gjenta spørsmålet mitt. Er det fler som opplever dette?
medlem i 184 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav RonnyS » tor 08.10.2015 15:52

Jeg har samme problem, men det er vel neppe noen trøst.
Tror jeg venter litt med å oppgradere videre.
Det grå feltet forsvinner når jeg skrur av Messenger.

Ronny S
medlem i 232 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav BikholT » man 12.10.2015 12:08

Jeg hadde den samme feilen etter oppdatering IOS9.2. Fikk tips om å resette telefonen(Hold startknapp+ hjemmeknapp inne til Apple logo vises, ca 8 sek, så slippe. Når du da starter telefonen igjen skulle problemet være løst og det var det :-)
medlem i 101 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav RonnyS » man 12.10.2015 20:41

Og det kommer tilbake igjen gang på gang. Forsvinner etter resetting, og dukker opp med ulike mellomrom.

Ronny S
medlem i 232 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav espen007 » ons 14.10.2015 20:43

Har fortsatt problemer med det grå feltet i meldeingere som gjør at jeg må drepe Message appen. Jeg har byttet telefon til 6s Plus, så dette må være knyttet til iOS 9.02. Litt pussig, men mest dustede. Samtidig (sikkert ingen sammenhengmed den første feilen) fryser iPhone 6s Plus seg for hver gang jeg bytter WIFI nettverk (responderer kun etter 5 sek. pr. berøring) med et heftig vesling mellom WIfi og mobil nettverk som åpenbart krever all oppmerksomhet fra telefonen. Løser seg når jeg nullstiller nettverksoppsettet.
medlem i 184 måneder
 

Re: Problemer med Meldinger etter iOS9

Innleggav frisen » tor 15.10.2015 10:52

Jeg har også problemer med grått felt. Må gå inn og starte en ny meldingssamtale for å få vekk feltet. Ganske tungvint å måtte gjøre det for hver samtale. Noen annen løsning som er enklere?
medlem i 138 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]