Apple Music Musikk borte

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Apple Music Musikk borte

Innleggav Coswordo » tor 27.08.2015 14:42

Vel, begynte egentlig å få samlet en del gode lister på Apple Music, og sakte begynt å gå over til Apple Music fra Spotify - Dette har tatt tid..

NÅ Oppdager jeg at ALLE spillelistene, Min musikk og ALT som er gjort på Apple Music fra min side er borte - Ergo, mitt samarbeid med Apple music ble herved avsluttet.
Spotify forblir min venn enn så lenge.

Orker ikke kontakte Apple vedr dette, men produktet virker uferdig og ikke ett Apple profukt verdig!
medlem i 181 måneder
 

Re: Apple Music Musikk borte

Innleggav jerry.c.bush » tor 27.08.2015 14:52

Jeg må dessverre si meg helt enig. Jeg har laget meg 1 stk spilleliste som jeg har for å spille i bilen. Der har jeg lagt til enkelte sanger jeg liker å høre på mens jeg kjører.
MEN.... Det som skjer er at sanger jeg har lagt til kan plutselig bare forsvinne. Jeg legger de til en gang til, og de forsvinner igjen.
Så jeg må nok si at her er det noe som ikke stemmer i det hele tatt. I tillegg så vil ikke spillelistene synkronisere seg på tvers av enheter. Dvs at det er ikke noe vits å forsøke lage en spilleliste feks på Macen og forvente at listen er tilgjengelig på iPhonen.
Dette er travelt å bruke når det er sånn.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 

Re: Apple Music Musikk borte

Innleggav vikingbear » ons 02.09.2015 10:02

Sikker på at iCloudMusic Library er aktivert på alle enhetene?
medlem i 176 måneder
 

Re: Apple Music Musikk borte

Innleggav Koella69 » ons 02.09.2015 13:46

Apple Music har vært en frustrerende affære siden dag 1. I og for seg ikke no galt med tjenesten, jeg liker den godt, men problemet er bugsa, tror aldri jeg har vært borti no mer buggete. Og iTunes på mac er også en begredelig sak. Å bake Apple Music inn i iTunes var en stor tabbe, burde vært lansert som en standalone app. Jeg gir Apple ut september på å få fiksa de værste bugsa, hvis ikke er det tilbake til Spotify.
medlem i 156 måneder
 

Re: Apple Music Musikk borte

Innleggav jerry.c.bush » ons 02.09.2015 17:37

Håper de kommer med en forklaring på WWDC 9. september. Dette er noe frustrerende dessverre. Det er sjelden jeg har vært direkte misfornøyd med produkter/tjenester fra Apple, men her har de bommet grovt.
@Vikingbear: Om du sikter til meg, så ja, alt er i skjønneste orden og skal fungere, men gjør det ikke. Jeg har forsøkt slå av og på tjenester, av og på enheter osv osv... Det vil bare ikke fungere.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]