Apple Kalender push-varsler fungerer pluttselig ikke

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Apple Kalender push-varsler fungerer pluttselig ikke

Innleggav fredarn » tir 01.09.2015 10:56

Hei, jeg har et problem med Apple Kalenderen på min iPhone 6+. iPhone har nyeste programvare, men den siste uken har kalenderen sluttet å oppdatere seg automatisk, og dette er litt krise i min jobbsammenheng.

Det vil si at når jeg legger inn en hendelse i kalenderen på macen eller annet, så må jeg manuelt gå inn på kalenderen på iphone, trykke "kalendere", også dra nedover for å få iPhone til å oppdatere kalenderen. Om jeg ikke gjør dette, kommer aldri nye hendelser inn på kalenderen på iPhone.

Andre veien går det fint, dvs. hendelser jeg legger inn på iPhone dukker opp på macen med engang.

Push-varsler står på, og ingen innstillinger er endret fra det fungerte. Har forsøkt å slå iPhone av og på, uten resultat.

Noen løsninger?
medlem i 217 måneder
 

Re: Apple Kalender push-varsler fungerer pluttselig ikke

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 01.09.2015 12:22

Har du slått vanlig av å på, eller tatt hard reset?
Har du slått av og på pushvarsler for kalender?

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Apple Kalender push-varsler fungerer pluttselig ikke

Innleggav fredarn » tir 01.09.2015 12:48

Chiang Mai 1963 skrev:Har du slått vanlig av å på, eller tatt hard reset?
Har du slått av og på pushvarsler for kalender?


Prøvde å slå iCloud kalenderen og varsler av og på på iPhone nå, og nå fungerer det ikke engang ved å manuelt oppdatere. Det fungerer no ingen av veiene heller; iPhone hverken sender eller mottar endringer i kalenderen. Nå er jeg altså totalt fucked.. :-! :-[

Hard reset? Altså slette hele iphone og gjenopprette til fabrikkinnstillinger? Det burde virkelig ikke være nødvendig? Ikke tid til de denne uken i hvert fall..
medlem i 217 måneder
 

Re: Apple Kalender push-varsler fungerer pluttselig ikke

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 01.09.2015 14:41

Hard reset:
Hold inne både Hjem- og Av/På-knappen til eplet kommer opp. Slipp og la telefonen starte.

Eneste som forsvinner er eventuelle bugs og rar oppførsel på apper.

Har hjulpet meg i 99% av tilfellene der det har skjedd noe rart et sted.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Apple Kalender push-varsler fungerer pluttselig ikke

Innleggav fredarn » tir 01.09.2015 20:20

Chiang Mai 1963 skrev:Hard reset:
Hold inne både Hjem- og Av/På-knappen til eplet kommer opp. Slipp og la telefonen starte.

Eneste som forsvinner er eventuelle bugs og rar oppførsel på apper.

Har hjulpet meg i 99% av tilfellene der det har skjedd noe rart et sted.


Ok, takk! Da prøver jeg det neste gang! :)

Ble mye knot i dag, men nå ser kalenderen og annet ut til å fungere; måtte logge av iCloud og samtidig slette alt iCloud-innhold som var synkronisert, også måtte jeg få inn alt på nytt. Det var ikke bare, måtte deaktivere og aktivere ting flere ganger før den forstod at den skulle synkronisere på nytt, også tok det en 3-4 timer å synkronisere alle dokumentene i Pages/Numbers som var blitt borte.. Men nå ser det i hvert fall ut til å fungere! :)
medlem i 217 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron