Iphone 4 aldri synkronisert eller oppdatert. What to do?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Iphone 4 aldri synkronisert eller oppdatert. What to do?

Innleggav Fjertfrid » tor 23.07.2015 13:59

Hei! Jeg har en kollega som ikke er veldig interessert. Telefonen ble kjøpt for snart 4 år siden når Iphone 4 kom. Han har aldri synkronisert eller oppdatert telefonen som fortsatt kjører med Ios 4.3
Apple id har han notert men når jeg logger inn og kopler til telefon, kommer det kun opp "opprett som ny Iphone" i tillegg til en sikkerhetskopi tilhørende min telefon.

Hva kan vi gjøre her? Er alt på telefonen tapt om vi synkroniserer?
medlem i 105 måneder
 

Re: Iphone 4 aldri synkronisert eller oppdatert. What to do?

Innleggav Chiang Mai 1963 » tor 23.07.2015 16:08

Bare nysgjerrig. Hvorfor skal dere synkronisere? Har han greid seg i fem år uten å gjøre det, så har det vel liten hensikt å gjøre det nå hvis telefonen fungerer som den skal.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Iphone 4 aldri synkronisert eller oppdatert. What to do?

Innleggav vikingbear » fre 24.07.2015 9:05

Enig i at dersom man er såpass lite interessert og telefonen fungerer tilfredsstillende, så er det absolutt et alternativ å bare la det være.
Uansett, før dere gjør noe som helst, sørg for å ha en sikker backup av ALT som din venn kan tenkes å savne på telefonen dersom det går åt skogen (bilder, musikk, adresselister osv.

Når dere kobler til telefonen, velg først å ta en sikkerhetskopi av den. deretter setter gjenoppretter dere den. Jeg tror jeg ville valgt å sette den opp helt som ny telefon og deretter lagt inn ting og tang etter hvert. Men evt kan dere i stedet gjenopprette fra den sikkerhetskopien dere først laget
medlem i 176 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]