Ripefjerner til iPhone 6

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Ripefjerner til iPhone 6

Innleggav mortengutt » tor 28.05.2015 12:21

Hei,

jeg har prøvd å google litt for å finne en ripefjerner-krem for nyere iPhone, men jeg finner bare eldre artikler så derfor søker jeg litt info for noen som kanskje har råd å komme med.

Jeg har en iPhone 6 Plus som har fått en liten ripe på noen cm, ikke noe dypt men nok til at det irriterer meg. Har noen tips om noen ripefjerner for å korrigere dette med - eller er disse reklamene man leser om produktet bare tull? Samt er det noen hensyn å ta i forhold til skjermtypen som Apple bruker?

Om noen har gode erfaringer med en slik ripefjerner del gjerne en link eller et navn.

Tusne takk for hjelp :)
medlem i 223 måneder
 

Re: Ripefjerner til iPhone 6

Innleggav Macini » tor 28.05.2015 14:51

Ved mindre riper på glasset, kan du bruke tannkrem og "polere" til ripen er borte, er riåen dypere må du nok gå veien om en type "filler" som fyller igjen ripen

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Ripefjerner til iPhone 6

Innleggav mortengutt » tor 28.05.2015 15:24

Tannkrem? Er det noen som har prøvd dette med vellykket resultat da? Og snakker vi da Colgate eller noe annet "fancy" merke? :-p Det er ikke en dyp ripe så tror nok noe enkelt lag gjør susen. 8-)
medlem i 223 måneder
 

Re: Ripefjerner til iPhone 6

Innleggav Macini » tor 28.05.2015 16:14

Har brukt helt vanlig tannkrem på en iPhone 4s for stund siden og den ble helt fin, gjør forøvrig det samme på CD/DVD med riper...
NB! Du trenger ikke noe fancy tannkrem for å gjøre dette!

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]