Skjult lagring av bilder på iPhone?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav Ole-Johannes Grymyr » tor 05.03.2015 9:58

Hei
Jeg har nådd lagringsgrensen på telefonen. Bildene utgorde omtrent halvparten av innholdet. Har redusert fra over 1600 til 200 bilder, men får fortsatt melding om at minnet er brukt opp. Når jeg sjekker i innstillinger->generelt->om, finner jeg at det fortsatt er lagret 1669 bilder på telefonen, men jeg har kun 250 i bildeappen. Jeg tenkte at dette måtte være en "hang up", og valgte å gjennopprette telefonen fra siste sikkerhetskopi.Dette har ikke rettet problemet. Spørsmålet er derfor; ligger bildene fortsatt på telefonen, og hvis så, hvor ligger de skjult? Noen forslag?

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav Frenk » tor 05.03.2015 11:34

Har du slettet dem fra Nylig slettet-mappa?
medlem i 195 måneder
 

Re: Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav Ole-Johannes Grymyr » tor 05.03.2015 13:34

Jeg har slettet dem manuelt fra kamerarullen i bildeappen.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav Chiang Mai 1963 » tor 05.03.2015 16:54

Men når du sletter dem (manuelt) havner de i et album som heter Nylig slettet. De er ikke vekk fra telefonen før du har tømt denne mappen.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav Ole-Johannes Grymyr » lør 09.05.2015 20:22

Hei

Jeg følger opp innlegget, nå en god stund etter. Jeg har nå gjort en ny opprydning i bildesamlingen på telefonen. Alle bilder er slettet, og "nylig slttet"-mappen tømt. Likevel er det registrert 1400 bilder på telefonen i loggen (Innstillinger->Generelt->Om). Disse bildene tar opp lagringsplass, og jeg har ikke tilgang til dem. Har også slettet alle app-er som har kamerafunksjon og bildelagring. Apples Kamera og Bilder-app lar seg ikke fjerne fra telefonen. Jeg har også forsøkt å gjenopprette telefonen fra sikkerhetskopi, men det hjalp selvfølgelig ikke. Vil nødig sette opp telefonen som ny, da det er en rekke andre innstillinger jeg ønsker å ta vare på.

Noen tips til hvordan jeg kan finne og slette bildene?

Ole-Johannes

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Re: Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav DADDY » fre 15.05.2015 22:12

Chiang Mai 1963 skrev:Men når du sletter dem (manuelt) havner de i et album som heter Nylig slettet. De er ikke vekk fra telefonen før du har tømt denne mappen.


Heisan, hvordan finner jeg den mappen?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav Chiang Mai 1963 » fre 15.05.2015 23:44

Under Albumer i Bilder-appen.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav DADDY » lør 16.05.2015 0:24

TUSIND TACK, konge...

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Skjult lagring av bilder på iPhone?

Innleggav Chiang Mai 1963 » lør 16.05.2015 13:21

Bildene forsvinner av seg selv etter et gitt antall dager (30, kanskje? Husker ikke helt), men er du 100% sikker på at du ikke ønsker dem tilbake er det bare å slette manuelt. I alle fall om du trenger plassen.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron