Iphone 6 lever sin egen verden

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Iphone 6 lever sin egen verden

Innleggav Vatsii » ons 01.04.2015 11:31

Hei

Har dei siste dagen opplevd at min iphone 6 (ios 8.2) har begynt og leve sin egen verden.
Største problemet er at touch skjemen låser seg slik at man ikke får åpnet/manuvrert rundt på skjermen. Det hjelper ofte og låse opp og igjen telefonen for og få skjermen til og respondere. Men av og til henger den så hardt at eg må resete telefonen. (klarer jo ikke å slå den av/på når henger seg) Så må holde inne hjemknapp og låseknappen.
Andre egenskaper telefonen har fått som følge av dette er at den publiserer bilder for meg, åpner apper som eg ikke har bed om, pluss diverse andre ting.
Håper ikke andre har same problemt som meg, men kjekt om noen har tips og triks til hva eg kan gjøre.

Mvh
Ørjan
medlem i 159 måneder
 

Re: Iphone 6 lever sin egen verden

Innleggav boffis » ons 01.04.2015 19:33

Prøv å installere firmware 8.2 på nytt.

Lykke til.
GOD PÅSK
medlem i 152 måneder
 

Re: Iphone 6 lever sin egen verden

Innleggav jerry.c.bush » tor 02.04.2015 11:27

Dette høres ut som en hardwarefeil, men for å være på den sikre siden at det ikke er bugs i software så ville jeg tatt backup av alt som du ikke ønsker å miste, om du ikke allerede har gjort det. Deretter slette alt som er på telefonen og sette den tilbake til fabrikkinnstillinger.
Om den da fungerer som den skal er det software. Om ikke den gjør det så er det nok mest sannsynligvis hardware. Da må den til doktoren og få en sjekk, altså en garantisak/reklamasjonssak.

Brukerens avatar
medlem i 157 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron