Hva skjer, er forumet på vei ut?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Hva skjer, er forumet på vei ut?

Innleggav TTmania » man 02.03.2015 1:46

Jeg har lagt merke til at Admin ikke har postet her inne siden i slutten av november i fjor og lurer derfor på hva som skjer, har de gitt opp eller har de en annen agenda? bare lurer på om dette er starten på slutten for dette flotte fora. Noen som vet mer enn meg?

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Hva skjer, er forumet på vei ut?

Innleggav jerry.c.bush » man 02.03.2015 2:58

Jeg legger merke til at det kun er admin og arnefismen som lager artikler på forumet i mange måneder.
Dette helt frem til siste artikkel som omhandler Apple sitt neste event "Spring Forward". Så de er absolutt fortsatt med. Det er verre med brukerene.

Siste forbrukergenererte artikkel jeg klarer å finne på forumet er denne: http://mac1.no/artikkel/11516/shazam-na ... ngelig-mac fra 01.08.14 av Vegard1. Etter det finner jeg bare artikler av overnevnte personer.

Dette skal jo være et forbrukergenerert forum, sånn at så lenge ikke brukerene er mer med på å forfatte artikler så blir det ikke særlig til greier.
Så, jeg anbefaler alle som klager på lite innhold til å lage sine egne artikler, så skal vi se at det blir fart på forumet igjen.

Grunn til at jeg skriver det jeg skriver er at jeg har sett gjentatte ganger at det har blitt klaget på lite innhold på forumet og som jeg forsøker å formidle, nå igjen, så var nok utgangspunktet for denne nettsiden å forsøke få brukerene med på laget til å lage artikler.
Dog er det noe aktivitet i forumet sine sider for hjelp, men absolutt ikke så mye som det tidligere har vært.
Jeg skyldlegger en del av dette at bruk av Apple produkter i dag har blitt utvannet og eies av mange andre enn de som tidligere var ihuga tilhengere av Mac feks.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Hva skjer, er forumet på vei ut?

Innleggav nightking » tir 03.03.2015 21:03

Bare for å spørre dumt. Hvordan kan vi "vanlige" brukere poste noe på forsiden??
medlem i 188 måneder
 

Re: Hva skjer, er forumet på vei ut?

Innleggav espen007 » tir 03.03.2015 21:52

Man sender inn et forslag til en artikkel (tekst og bilder), og denne blir publisert om den blir godkjent av Admin (det er ikke alltid).
medlem i 184 måneder
 

Re: Hva skjer, er forumet på vei ut?

Innleggav Macini » tir 03.03.2015 21:53

Hvis du ser helt øverst på siden, står det "Skriv artikkel", klikk på den så har du begynt.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]