"Koble til itunes for å bruke push varsling"

Diskuter alt omkring Apples iPhone

"Koble til itunes for å bruke push varsling"

Innleggav Roqer » søn 22.09.2013 22:04

"Koble til itunes for å bruke push-varsling".
Hvordan blir jeg kvitt denne beskjeden?

Og hvordan får jeg varlslingen tilbake på skjermen? Har ikke fått en FB-melding/varsel på skjermen ennå. Må inn manuelt hver gang. Har sikkert en sammenheng med første problem.

Gjelder iOS7...

Har prøvd: koblet til iTunes, restartet tlf, sett på innstillinger de fleste plasser, men ingenting hjelper.
medlem i 133 måneder
 

Re: "Koble til itunes for å bruke push varsling"

Innleggav akvam » man 23.09.2013 18:18

Jeg har også dette problemet. Denne beskjeden kommer spesielt på Snap chat og da låser hele telefonen seg.
Har sendt mail overalt uten å få noe svar tilbake, svært irriterende. Prøvd alle gode råd og de som er mindre gode...
medlem i 127 måneder
 

Re: "Koble til itunes for å bruke push varsling"

Innleggav meridian » man 07.10.2013 10:33

Jeg hadde også denne meldingen. Særlig på Snapchat,men også noen andre program.Prøvde "alle" mulige innstillinger ,men ikke noe hjalp.
I dag tok jeg gjennoppretting fra sikkerhetskopi i iTunes og nå er alt i orden :-)
medlem i 191 måneder
 

Re: "Koble til itunes for å bruke push varsling"

Innleggav kaenha » tor 15.01.2015 8:51

Hei,
Har fått dette problemet i iOS 8 nå, dukker opp hver gang jeg åpner en app, i snapchat blir jeg ikke kvitt den.
Kan jeg ta en sikkerhetskopi av mobilen via itunes, og gjenopprette derfra, vil det hjelpe noe?
Lenge siden jeg tok en sikkerhetskopi sist :(

Andre løsninger som eventuelt funker her? Problemet dukket plutselig opp, ikke pga oppdateringer eller lignende.

På forhånd takk for alle svar :)
medlem i 179 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]