Iphone 6 riper og feilplassert kamera?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Iphone 6 riper og feilplassert kamera?

Innleggav whazzo » ons 26.11.2014 9:42

Har hatt en Iphone 6 omtrent siden den kom ut. Har brukt et deksel med kortholder i, og kortene (som er laget av plast...) har klart å ripe opp skjermen ganske mye.
I tillegg har jeg lagt merke til at facetime-kameraet ser ut til å være plassert litt for mye til venstre, noe det har vært siden jeg fikk tlfen. Bildene fra kameraet er like bra som fra en der det er plassert riktig, men er jo en kosmetisk feil.
Leste en arikkel på tek.no i går om at ripene er et problem flere sliter med, og at butikkene fikset dette med å gi ut nye tlfer.

http://www.tek.no/artikler/iphone-6-eie ... opp/165744

Noen som har hatt lignende problemer og har henvendet seg til Apple eller opperatøren/butikken de kjøpte tlfen fra?
medlem i 184 måneder
 

Re: Iphone 6 riper og feilplassert kamera?

Innleggav Coswordo » ons 26.11.2014 14:58

Har selv fått noen riper på telefonen, en av de kom da telefonen skle bortover flisgulvet med skjermen ned. Men ser nå at det er fler riper i andre retninger, noe som må være forårsaket av noe annet. Er ganske merkelig siden jeg tar godt vare på telefonen, har den stort sett i bukselomma, ingenting annet i lomma samtidig, og ellers brukes den pent.

Min iphone 5S ble brukt på samme måte og hadde ikke en eneste ripe når den ble solgt for et par mnd siden.

Konkludert virker det som om iphone 6 har en dårligere skjermkvalitet en tidligere modeller.
medlem i 181 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron