Vil ikke ha iPhone

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Vil ikke ha iPhone

Innleggav ameja » tor 30.10.2014 18:21

Hei, noen som kan gi litt råd i denne saken? Jeg har en niese som absolutt ikke vil ha en iPhone, men som likevel ønsker at mobilen skal kunne spille sammen med familiens iPads, MacBooks, etc. Finnes det en løsning i android-verden?

Hun vil gjerne kunne sende meldinger med de andre i familien som bruker Messages, ha felles lister i Reminders, ta inn musikk fra familiens iTunes bibliotek, etc..

Årsaken til at hun absolutt ikke vil ha en iPhone er visstnok at ingen av venninnene har det! Ungdomsskolealderen.. :rolls eyes:

Jeg har null kunnskap om android, og aner ikke om det kan tenkes at det finnes apps som gjør linking mot et Apple økosystem mulig i det hele tatt..

Noen som vet? :)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Vil ikke ha iPhone

Innleggav stigzy » tor 30.10.2014 19:49

Jeg har selv nesten alt fra apple sitt økosystem. En stund så byttet jeg ut iPhonen med en android tlf og brukte apper for å få noenlunde sync mot mitt apple økosystem. Men etter en stund så ble det for slitsomt og jeg kom frem til en beslutning: No more! Jeg er også en veldig teknisk person som har god forståelse fra både iOS og Android verden.

Jeg ville heller anbefalt å bare kjøpt en iPhone, og latt henne vende seg til den.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Vil ikke ha iPhone

Innleggav Jimpec » tor 30.10.2014 20:12

Jeg har prøvd meg noen måneder på Android jeg også. Mye styr for å holde sync på ting, bilder, mellomløsninger osv. Det funker - men det blir for tungvint.
Går tilbake til iPhone 6 og enklere hverdag.

Støtter også tilvenning..

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Vil ikke ha iPhone

Innleggav ameja » tor 30.10.2014 20:33

Da virker det som jeg har svaret klart til min søster: anvend "tough love" på datteren din - dvs kjøp iPhone likevel! ;)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Vil ikke ha iPhone

Innleggav Coswordo » fre 31.10.2014 8:32

min personlige mening er jo at en iPhone har betydelig høyere status en en Android telefon :) Men, lenge siden jeg gikk på ungdomsskolen da!
medlem i 180 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]