Clean install iOs 8.1 , skal jeg sette tlf som ny?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Clean install iOs 8.1 , skal jeg sette tlf som ny?

Innleggav Sn0wstar » ons 22.10.2014 18:08

Clean install iOs 8.1 , skal jeg sette tlf som ny? eller sette tilbake backup fra 8.0.2?
Er for å gjøre klar tlf til jailbreak.
medlem i 158 måneder
 

Re: Clean install iOs 8.1 , skal jeg sette tlf som ny?

Innleggav Simen97 » ons 22.10.2014 18:39

Som navnet tilsier er clean-install det samme som å sette opp som ny telefon ja :)
medlem i 162 måneder
 

Re: Clean install iOs 8.1 , skal jeg sette tlf som ny?

Innleggav Svupp » ons 22.10.2014 19:28

Hvor finner man jailbreak for ios8 ?

Venter på at evasion skal komme med noe, for det er de jeg har brukt før, og kjenner til. Trodde ikke man måtte sette opp telefonen som ny før jailbreak, da mister man jo alt. Kan ikke huske jeg har måtte gjøre det med evasion...
medlem i 151 måneder
 

Re: Clean install iOs 8.1 , skal jeg sette tlf som ny?

Innleggav Simen97 » ons 22.10.2014 19:56

Evasi0n kommer neppe med noe mer jailbreak.Flere personer i gruppen har uttalt at det ikke lenger er interessert i jailbreaking, så vår eneste sjanse er satse på at Pangu-teamet leverer varene fremover :) Skjønner egentlig ikke hvorfor folk er så skepsiske til dem siden flere annerkjente utviklere går gode for dem.

Eneste som er litt dumt er at de pusher ut uferdig programvare, blir nesten litt useriøst selv om denne releasen kun er ment for utviklere..
medlem i 162 måneder
 

Re: Clean install iOs 8.1 , skal jeg sette tlf som ny?

Innleggav Svupp » ons 22.10.2014 20:59

Pangu-teamet har jeg ingen erfaringer med. Er deres verktøy like lett å bruke som evasion, og kunne du gitt meg en link til beskrivelse av verktøyet og nedlasting?
medlem i 151 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]