Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav alexanderand » ons 01.10.2014 21:31

stiff89 skrev:Bestillte Grå Pluss 64 hos Apple natt til 26. Estimert levering: 10-14 okt.
Noen som har bestillt hos Apple og vært så heldig å fått varene før estimert dato?
Orginalt skinnetui er sendt og på vei.

Når jeg bestilte iPhone 5S rett etter utgivelse i fjor, så fikk jeg estimert leveringsdato mellom 13 og 19 november, men den ankom faktisk 12. november. Håper på noe av det samme i år! :-D

Owee87 skrev:Ingen som har bestilt iphone fra Apple store som har kommet lengre enn "behandler varen"? Må vel skje noe snart :rolls eyes:

Nope. Men nå har det kun gått 4 arbeidsdager siden vi bestilte da.. :-(
medlem i 136 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav simehn » ons 01.10.2014 22:35

Hadde opprinnelig levering 15 oktober hos Apple, men etter tips her inne bestilte jeg hos NetonNet på mandag (29 sept) kl 23. Pakken var fremme i dag (1 oktober) kl 17, det er kun 42 timer etter bestilling :bitchin: . bytter ut en Sony Z1, og herregud så mye bedre "lille" iphone 6 føles ut til sammenligning. Oppleves vesentlig raskere, penere, lettere samt telefonen ligger utrolig godt i hånden sammenlignet med Sony og tidligere iphone modeller. Telefonen er kun bittelitt mindre enn Sony z1.
medlem i 159 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Beth » ons 01.10.2014 22:54

Hei!
Bestilte fra Apple 26.septer 07:00 om morran. Hadde ikke Apple-ID så bestilte uten. Har ikke fått epost-bekreftelse men KUN sms om, "Good news! Items order 8********* have shipped and will deliver by 08:10:2014.. og en link for mer info.
Men når jeg da får bestillingsnr og skriver eposten jeg benyttet står det at disse to ikke samsvarer..Noen som har samme problem?
Aner ikke hvor i verden telefonen er jo! :-!
medlem i 156 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Kilko » tor 02.10.2014 0:03

Pakken min hadde som sagt blitt sendt fra Telenor, men fikk følgende status i går (da jeg egentlig skulle motta den):

Sendingen kan være forsinket
30.09.2014 18:06
Sendingen vil sannsynligvis ankomme utleveringssted neste virkedag

Men tror dere pakken kom i dag? NOPE! Jeg ringte både Telenor og Posten og ingen kunne gjøre før det hadde "gått noen dager til".

Hver dag føles ut som 1 uke nå... Tipper på at ansatte hos Posten har stjelt pakken min. Er jo "tilfeldigvis" en 128 GB Gull iPhone i den.... :-(

Brukerens avatar
medlem i 115 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav persag » tor 02.10.2014 0:53

Hei.

Bestilte iphone 6 plus gold 128gb den natten det ble åpnet 19/9 ca 0040 fra netcom.

Ikke hørt noe enda:)

Noen andre med samme bestilling som har fått?

Mvh persag
medlem i 114 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Kittaren » tor 02.10.2014 7:46

Jag sitter i samma sits, beställde en likadan telefon den 19/9 kl 00:37 från Netcom och har inte fått något meddelande förrutom orderbekräftelsen.

Med vänlig hälsning
Christian
medlem i 115 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav persag » tor 02.10.2014 8:29

Hei.

Sjekket bestillingen nå om eksakt tidspunkt og det var 00.35.19,
så da skulle jeg, (om de følger køen), få telefonen før deg?

Vi får se:)

Mvh. persag
medlem i 114 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Kittaren » tor 02.10.2014 9:21

Ja, vi får se om du om dem lyckas skicka ut telefonen överhuvudtaget :)

MVH
Christian
medlem i 115 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Joker » tor 02.10.2014 9:57

Beth skrev:Hei!
Bestilte fra Apple 26.septer 07:00 om morran. Hadde ikke Apple-ID så bestilte uten. Har ikke fått epost-bekreftelse men KUN sms om, "Good news! Items order 8********* have shipped and will deliver by 08:10:2014.. og en link for mer info.
Men når jeg da får bestillingsnr og skriver eposten jeg benyttet står det at disse to ikke samsvarer..Noen som har samme problem?
Aner ikke hvor i verden telefonen er jo! :-!

Whaaa!? Jeg bestilte min kl 05.30 samme dag og har enda ikke fått noe "shipped order", forskjellsbehandling az!

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Frenk » tor 02.10.2014 10:12

Jeg tror nok at han ikke har fått telefonen sendt. Det er det hvert fall ingen andre som har. Jeg bestilte 01.04 og mine står fortsatt som behandler varer.
Det jeg tror er at han nok har bestilt et cover samtidig og at det er den som har blitt sendt.
medlem i 195 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Joker » tor 02.10.2014 10:16

ja, sikkert

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Mac Lovin » tor 02.10.2014 10:59

Bestilte fra Apple tidlig morgen 26.sept. Ligger fortsatt i "behandler varer" :( Synes det er kjipt at apple ikke prioriterer de som bestiller fra hjemmesiden dems, men faktisk "nedprioriterer" nå er det nesten en uke siden jeg bestilte og ingenting skjer. Håper den blir sendt snart.

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Mars » tor 02.10.2014 11:04

reserverte iphone 6 64gb grå hos telenor 19.09. bestillingslenke og ordrebekreftelse 25.09. telefonen kom 30.09 men fikk hentet den først igår 1.10. scoobydoo P-D

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav PetterSW » tor 02.10.2014 11:46

Ringte apple. Han sa at med en gang den kom inn på lager skulle den bli sendt ut, men han viste ikke når. Han sa også at han trodde at vi skulle få den før 9 okt.

Jeg bestilte en iPhone 6 Plus 64 Gb Space gray.

Min status: Behandler varer Klar til utsending: 5-7 business days
Levering: 09 Oct, 2014 - 13 Oct, 2014 av Ekspresslevering
medlem i 114 måneder
 

Re: Når bestilte du iphone 6/6 plus og når kom den i posten?

Innleggav Kimmen » tor 02.10.2014 11:59

Det er jo rart at de ikke vet når de kommer på lager, når opptil flere operatører og butikker har hatt de på lager allerede. Jeg bestilte fra applestore 06.30 den 26.09 av den grunn at jeg hadde en følelse (basert på tidligere erfaringer) at jeg ville få telefonen både billigerere og raskere.

Jeg vil tro at neste gang de lanserer ny iphone vil mesteparten velge å kjøpe fra operatør eller butikk, istedenfor å kjøpe fra apple store. Tipper også det er en del som har kansellert sitt kjøp der inne for å heller skaffe den raskere et annet sted.
medlem i 114 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron