iPhone 6 cover i Oslo?

iPhone 6 cover i Oslo?

Innleggav lapskaus » tir 30.09.2014 9:21

Fikk min på internett så har ikke fått dratt til noen butikker.

Er det noen som vet om de ulike butikker selger Apples iPhone 6 cover også? Gjerne valg mellom plast og skinn :-)
medlem i 197 måneder
 

Re: iPhone 6 cover i Oslo?

Innleggav erlingni » tir 30.09.2014 14:32

Eplehuset på Oslo City hadde fått inn en god del tilbehør til iPhone 6 da jeg var der i går fra bl.a. belkin, men også de originale.
Husker ikke nøyaktig utvalg, men verdt en tur. De hadde til og med fått inn treningsarmbåndene (som jeg ikke har sett i butikk enda noe annet sted) :-)
Før øvrig hadde de også flere varianter av telefonen inne på lager i går. Men kun 16gb...

Edit; Nå ble jeg plutselig litt usikker på om de faktisk hadde de originale Apple iPhone 6 cover eller ikke. Men iPhone 6 cover, DET hadde de :rolls eyes:
medlem i 134 måneder
 

Re: iPhone 6 cover i Oslo?

Innleggav lapskaus » tir 30.09.2014 16:23

Super, takk!
medlem i 197 måneder
 

Re: iPhone 6 cover i Oslo?

Innleggav MegaOctane » ons 01.10.2014 9:09

de som skal ha cover fra Apple, går det i skinn eller silikon? Hvilken holder best over tid/tiltrekker minst støv..

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: iPhone 6 cover i Oslo?

Innleggav Aols1 » ons 01.10.2014 11:52

Jeg har reservert et apple cover, svart skinn til 6 plus. Skal du gå for skinn ville jeg nok gått for svart ettersom andre farger fort blir møkkete og "stygge". Ellers så er nok det beste å vente på silikon, men da lengre ventetid :) Hadde et rødt cover i skinn til forrige 5s´n og det ble veldig fort svart i kantene.
medlem i 125 måneder
 

Re: iPhone 6 cover i Oslo?

Innleggav MegaOctane » ons 01.10.2014 16:22

Tok sjansen på rød skinn cover. Bestilte for 2 timer siden. Fikk nå en bekreftelse på at varen er sendt.

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: iPhone 6 cover i Oslo?

Innleggav lapskaus » tor 02.10.2014 10:03

De hadde ikke fått noen cover fra Apple hos Eplehuset.

Har sett på bilder av at skinn-versjonen dekker mer av telefonen, spesielt rundt hjørnene, vil derfor helst ha silikon!
medlem i 197 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron