Blåtann problemer etter oppdatering til iOS 8

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Blåtann problemer etter oppdatering til iOS 8

Innleggav mac0 » tor 18.09.2014 13:30

Etter eg i går kveld oppdaterte til iOS 8 , så vil ikke min iPhone 5s lengre sende lyd til mitt handsfree system i bilen. Den er tilkoblet ser eg.
Noen som vet om det er innstilling eller en bug i iOS 8 som er årsaken?
medlem i 189 måneder
 

Re: Blåtann problemer etter oppdatering til iOS 8.

Innleggav Lemon » tor 18.09.2014 13:37

Har ikke fått testet i bilen ennå, men har problemer med blåtann ørepluggen for samtaler, kan ikke trykke på øret og starte samtaler men må fysisk frem med mobilen og svare for så velge ørepluggen.

Brukerens avatar
medlem i 160 måneder
 

Re: Blåtann problemer etter oppdatering til iOS 8.

Innleggav mac0 » tor 18.09.2014 14:46

Kan se ut som en bugs dette da. For eg kan velge mellom handsfree systemet, iPhone og høyttaler.
Men velger eg handsfree, er det stumt og den går på iPhone igjen. Har slettet iPhone fra systemet og parret den på nytt. Men ingen lyd når eg ringer ut. Har ikke prøvd med å motta samtaler enda.
medlem i 189 måneder
 

Re: Blåtann problemer etter oppdatering til iOS 8.

Innleggav erik90 » tor 18.09.2014 20:31

Min 4s har ikke hatt problemer med bluetooth-kobling til Bose headset. Siri fungerer også fint ved styring fra headsettet.
Men når samtalen starter virker det som lyden sendes til standard høytaler, så må velge headsettet i innstillingene i samtalen.
medlem i 180 måneder
 

Re: Blåtann problemer etter oppdatering til iOS 8

Innleggav kjebra70 » tir 23.09.2014 15:02

Jeg har iPhone 5 og Volvo V60, og opplever noe av det samme: telefonen kobler seg til i bilen, men får verken ringt eller strømmet musikk. Ser ut som bilen ringer ut på siste ringte nummer i displayet i bilen, men på telefonen skjer det ingenting.

Har også en trådløs høyttaler hjemme som kobler seg til, men får ikke strømmet musikk der heller.

Jeg googlet problemet, og ser det er mange som rapporterer det samme på supportforumet til Apple. Det kommer vel kanskje en iOS 8.1 snart? For min del blir det iPhone 6 på fredag (forhåpentlig), og kanskje det løser problemet.
medlem i 133 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron