Kalenderproblem

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Kalenderproblem

Innleggav Morten.h7 » man 15.09.2014 23:07

Jeg skriver mine avtaler inn i Yahoo (mailen) Kalender. Tidligere synkroniserte den slik at jeg på IPhone (5s) "speilet" eller synkroniserte alle avtaler jeg la inn i Yahookalenderen i tlf. kalender. Synkroniseringen skjedde stort sett på minutter.
Brått får jeg nå ikke nye avtaler jeg legger inn i Yahookalenderen, speilet i telefonen. Jeg bruker Icloud. Hva er det med innstillingene (eller det nye operativsystemet jeg installerte på telefonen) som har skapt problemet? Hvordan skal jeg få synkroniseringen fungerer optimalt.?
Har forsøkt å restarte telefonen. Har forsøkt også med å koble tlf til min iMac og kjøre vanlig prosedyre for back Up. Ingenting hjelper
medlem i 116 måneder
 

Re: Kalenderproblem

Innleggav troffen » tir 16.09.2014 14:57

Sjekket at yahoo-kalenderen din er huket av under "Kalendere" i kalenderappen på tlf?
For at den skal dukke opp i den listen må du ha skrudd på kalender under innstillingene for yahoo-kontoen din. Sjekk innstillinger->"Mail, kontakter, kalendere" under "Kontoer" øverst.

Hvis avtaler du lagrer på tlf ikke vises andre steder kan du gå til innstillinger->"Mail, kontakter, kalendere" og endre standardkalender under "kalendere".
medlem i 198 måneder
 

Re: Kalenderproblem

Innleggav Morten.h7 » ons 17.09.2014 0:26

Det var slik jeg hadde det... og alt fungerte utmerket. Brått fikk jeg ikke synkronisering, uvisst av hvilken grunn. La inn nye avtaler osv i Yahookalenderen (kalenderen er lagt inn i kalenderapp på tlf), men de kom aldri frem i tlf.
Gjør noen forsøk til. Takk for konstruktivt svar
medlem i 116 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]