Noen som kan hjelpe en fersking ?

Diskuter alt omkring Apples iPhone

Noen som kan hjelpe en fersking ?

Innleggav camry10 » tir 19.08.2014 11:37

Har hatt Iphone i lang tid,har nå en 5s,men så kjøpte jeg meg nylig en Ipad air.Det var da jeg begynte å få problemer med synkroniseringen min på Iphone.Har itunes som jeg bruker til å sikerhetskopiere og synkronisere,men jeg skjønner lite av dette,da etter at jeg fikk Ipad.Skal både Iphone og Ipad hakes av for synkronisering,sikkerteskopi i Itunes?,eller.Må legge til at kanskje dette problemet startet da jeg slettet den nye utgaven av Wimp appen,fant så den gamle i pappirkurven å la den inn igjen.Den nye er nemlig bare rot og masse mennesker klager på denne.De lover at de snarest skal fikse alle bug,og endre den,men det kan ta lang tid.Kan dette være problemet med synkroniseringen av iphone.Kan eks.vis Ipad synkroniseres til min maskin,og Iphon synkroniseres til iclud ? Helt ut å kjøre som fersking.
medlem i 204 måneder
 

Re: Noen som kan hjelpe en fersking ?

Innleggav ronnyo » ons 20.08.2014 9:38

Du kan fint synkronisere/sikkerhetskopiere både din iPhone og iPad i iTunes. Det finnes flere valg du kan sette. F.eks om du ønsker at alle appene skal innstalleres på både iPhone og iPad. Du kan sette på auto synk eller du må starte synk selv. Du kan sette på synk over WIfI slik at du ikke trenger å koble til med kabel. Du kan også velge å synkronisere en eller begge med iCloud. Du har 5 GB til rådighet på iCloud gratis men kan kjøpe mer hvis du trenger det. iCloud tar backup av meldinger, kamerarull og diverse settings men ikke musikk (foreløpig). Ved gjenoppretting fra iCloud vil alle appene dine hentes ned på nytt fra App Store. Har du mange vil dette ta litt tid. Om du velger å synkronisere med iTunes, vil en gjenoppretting gå raskere da alle appene også vil ligge i iTunes. Du må hente igjen musikken fra iTunes ved gjenoppretting fra en iCloud backup.
Vet ikke om du ble noe klokere?
medlem i 182 måneder
 

Re: Noen som kan hjelpe en fersking ?

Innleggav camry10 » tor 21.08.2014 8:06

Tuen,tusen takk for hjelpen ! Gjør jeg noe galt om jeg synkroniserer både i feltet icloud og til maskin etterpå,da i itunes ?
medlem i 204 måneder
 

Re: Noen som kan hjelpe en fersking ?

Innleggav ronnyo » fre 22.08.2014 10:09

Neida, du gjør ingen feil. Men programmer og andre ting vil synkroniseres så du må velge hva du vil synkronisere som jeg nevnte i forrige post.
medlem i 182 måneder
 


Returner til iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron