Vinn 600 kr for å slå rekorden i Tally Board

Diskusjon rundt programvare og spill til iPhone

Vinn 600 kr for å slå rekorden i Tally Board

Innleggav runartrollet » tir 29.07.2014 23:40

Vi vil gjerne se hvor høy poengsum det er mulig å få til på spillet vårt, Tally Board, som er tilgjengelig for iPhone og iPad. Vi vil derfor ha deres hjelp. Om du liker strategi/logikkspill, og kan regne sammen 2+4 og 3x4 har du en god sjanse til å vinne et iTunes-kort til en verdi av 600kr.

Den nåværende høysete pengesummen er 996 538, og du må slå denne. Dette kan kanskje virke vanskelig men, man får store poengsum desto lengre ut i spillet man kommer.

Sørg for at du er logget inn i Game Center i Tally Board. Du vil få opp en beskjed, "Velkommen tilbake, " etterfulgt av ditt brukernavn, noen sekunder etter at spillet starter.

Legg igjen en beskjed her om du klarer det, sammens med din poengsum og ditt GameCenter-brukernavn. Ta også et skjermbilde av brettet ditt. (hjemknapp+av-knapp)

VI vil også gi ut et gavekort på 100kr til en tilfeldig valgt person blant de av dere som legger igjen deres høyeste poengsum(trenger ikke være en høy sum), sammens med deres GameCenter-brukernavn.

Et godt tips for å få høy poengsum er å spille på Medium-vanskelighetsgrad. Her får man ofte størst poengsum.

Konkurransen avsluttes på 31. August.

Du kan finne ut mer om spillet her: http://www.tallyboardapp.com



Spillet koster for øyeblikket 7kr.
medlem i 184 måneder
 

Re: Vinn 600 kr for å slå rekorden i Tally Board

Innleggav runartrollet » man 04.08.2014 16:38

En bruker har slått rekorden, og fått en poengsum på 5,374,315,994 poeng! Det er helt sykt!
medlem i 184 måneder
 

Re: Vinn 600 kr for å slå rekorden i Tally Board

Innleggav Macca » tor 14.08.2014 18:56

Hmm, jeg knuste jo egentlig den rekorden (2 471 033 844 280), men opplevde en litt irriterende bug. Hadde denne poengsummen da jeg la fra meg mobilen i går kveld, men siden jeg ikke var ferdig avsluttet jeg jo ikke brettet (men tok heldigvis screenshot :-) ):
Bilde
...men da jeg tok frem Tally Board i dag var den plutselig låst på 1 427 649 088 poeng, og nye poeng blir ikke lagt til når jeg utfører regneoperasjoner:
Bilde

Kjedelig... Får begynne på nytt, da :-/

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: Vinn 600 kr for å slå rekorden i Tally Board

Innleggav runartrollet » tor 14.08.2014 19:18

Hei, må si det er helt fantastisk jobbet. Personlig er jeg veldig nysgjerrig på hvordan dere får dette til. Vi trodde ikke folk ble å få så store summer i det hele tatt, så vi la aldri inn støtte for store summer. Dette er lagt inn i den nye versjonen som blir lansert om litt. Du har jo fått en ganske bra high score her, og du er nok i teten. Jeg vil egentlig bare avslutte konkurransen siden det er blitt tull med dette. Men vi har en konkurranse til på gang på toucharcade, og der ble det ikke så populært å avslutte konkurransen siden det var flere som hadde store poengsummer. Derfor tar jeg fortsatt imot bidrag om noen klarer å slå Macca med 2 471 033 844 280 poeng.
medlem i 184 måneder
 


Returner til iPhone programvare



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron