Nabby Babycall

Nabby Babycall

Innleggav User » man 21.04.2014 15:05

Hei

Er det noen her som har erfaringer med denne dingsen?
http://nabby.no

I følge info på siden, har bruker den blåtann og har en rekkevidde på 340 meter fri sikt. Hvordan får de til dette? jeg finner ingen bluetooth spekk som nevner slike avstander.

En annen ting er spørsmålet om hvor stabilt dette er, dette er jo noen jeg ikke ønsker å ta sjanser med.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Nabby Babycall

Innleggav evilnate » man 21.04.2014 19:53

Vi har en slik,bor i blokkleilighet på 88 kvadrat ca.ramler ut sjelden.om den gjør det,varsler programmet med en gang at noe er galt.synes den er genial.kjøpte på barnas hus,spurte om jeg ikke var fornøyd om vi kunne bytte,og det var greit. Brukes flittig og er ganske fornøyd.ikke prøvd på enorme avstander dog.

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Nabby Babycall

Innleggav User » man 21.04.2014 20:55

Og om den skulle dette ut, så kobler du til igjen via app'en? hvor ofte detter den ut? 1 av 10 ganger? 1 av 100?

Hvordan varsles du om når barnet lager lyd? spiller den av lyd selv om den er i bakgrunnen, eller får du opp ett varsel? lager den varsel-lyd kontinuerlig til du åpner app? eller er det ett pip og sån stille?

Liker tanken på varsling på telefonen, men det er viktig å ikke hive seg på enhalvgod løsning fordi det er kult når det faktisk gjelder barns sikkerhet.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Nabby Babycall

Innleggav evilnate » tir 22.04.2014 20:53

Kobles lett til igjen via app,ramler ut kanskje 1 av 20 ganger.det spilles av lyd og popper opp ett varsel,uansett om den kjøres i bakgrunn eller i front.mye greie innstillinger ellers.lyden er skrikingen fra babyen :p

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 


Returner til iPhone ekstrautstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron